någon ö som liknar maldiverna?
Jag och min sambo vill åka till maldiverna men vi har inte råd. Finns det någon annan ö eller något ställe som liknar maldiverna?
Jag och min sambo vill åka till maldiverna men vi har inte råd. Finns det någon annan ö eller något ställe som liknar maldiverna?
Kolla Fiji, Samoa, Vanuatu.
Eller varför inte Bali - mycket turister men billigt (och 10 ggr bättre än Thailand)
Som Cockatoo namnt, kolla ut Fijian islands med narliggande oar:) Superfint och billigare an Maldives.
Malaysia (Langlawi) kanske kan vara ett alternativ? Eller Filipinerna? :)
Kolla Fiji, Samoa, Vanuatu.
Jag har varit på Maldiverna 2 ggr. Om du bokar din resa själv, flyg + hotell så är det långt ifrån de priserna som finns i chaterkatslogerna.
Oj allt kom inte med. Maldiverna är paradiset på jorden finns inget som liknar. Det ska vara Sipidan och andra öar utanför Borneo men dit är det lika dyrt.
Håller med Videli, kan inte heller tänka mig nåt annat som ens är nära!
Den lilla ön Anguilla i Karibien är ett paradis........kritvita stränder (inte bara på bild utan i verkligheten också), turkost hav och nästan inga turister. Ca 20 minuter med båt från St Martin.
Inte billigt dock
Letar man flyg och boende själv så kan det bli överkomligt.
Ja jag har varit på Seychellerna, men det går inte att gemföra med Maldiverna. Zanzibar är oxå fantastiskt.
Men tjusningen med Maldiverna är att atollerna är så små, blir liksom ett litet paradis där allt är så fantastiskt vackert. Finns liksom inga skamfläckar någonstans på de öar jag varit på