• Anonym

Golden shower ta emot från kvinna

Har en fantasi att bli urinerad av en tjej när jag ligger raklång och hon sitter ovanför. Hur många har provat detta, hur kändes det och varför allt var gjorde ni det och var fick tjejen urinera på dig? Överallt på kroppen utan ansiktet? Eller enbart könsorganet? Eller på ansiktet också?

• Svar på tråden Golden shower ta emot från kvinna
  • Anonym

Ingen med erfarenhet?

• Anonym

Jag har ofta kissat på grabbarna men aldrig blivigt kissad på. Och det är ju inte det du vill höra om.

• Anonym

Jag är kvinna och tar ibland emot Golden showers av min partner. Det är varmt, skönt och lagom förnedrande. Är dock försiktig med ansiktet, hur känns kiss i ögon och näsa tex? Inte säker på att jag vill ta reda på det. Tips är att vara i badkaret och börja med att bli kissad på bröstet eller magen eller benet, det är inte alltid så lätt första gången.

• IsDimma

Jag är iofs kvinna själv men... Jag föredrar att bli kissad på. Är egentligen inte alls intresserad av att själv kissa, men mitt ex tände på det så visst har jag gjort det en gång eller två också jag får det gärna i mig. Men på kroppen är nice också. Däremot vill jag helst inte ha det i ansiktet, men det beror mest på att jag vill se honom

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Sons
    Anonym skrev 2011-11-24 18:49:38 följande:
    Jag är kvinna och tar ibland emot Golden showers av min partner. Det är varmt, skönt och lagom förnedrande. Är dock försiktig med ansiktet, hur känns kiss i ögon och näsa tex? Inte säker på att jag vill ta reda på det. Tips är att vara i badkaret och börja med att bli kissad på bröstet eller magen eller benet, det är inte alltid så lätt första gången.

Enligt min erf känns det inte så mycket, nu har jag aldrig fått det där, men har ju gett själv.
  • fredagsflickan

Jag har gjort det på killar och de har tyckt att det varit grymt upphetsande och sexigt, har kissat på kroppen, ansiktet, i munnen osv. Har även blivit kissad på och tycker det är sjukt porrigt, snuskigt och härligt. Men det bygger ju på att det är något man själv vill, alla gillar olika.

• ManligMan

Har bara testat en gång, ÄN!

Min fru gjorde det för att jag bad henne, det är tydligen lite svårt att kissa på beställning så det blev inte den syndaflod jag hoppats på.

Det är varmt och härligt, hon kissade främst påå kroppen men jag fick lite i ansiktet och munnen.

Den påföljande orgasmen var greeeeat. :)

Hoppas hon fattar vinkarna så att det snart blir repris..... 

• Anonym (----)

försökte kissa på min man när han låg i badkaret o jag satt gränsle över men det gick inte... var väl nån mental låsning så jag fick inte fram nåt. Men har pissat i ett glas o hällt på honom istället. Det var en period då han var ganska inne på det där, fick även suga på mina trosor som jag kissat på. Men det var längesen nu. Har inte kommit på tal igen förutom att han ibland ber att jag ska kissa o strunta i o torka mig innan han slickar mig.

• lejon 789

Jag vill inte alls bli kissad i munnen eller kissa där. Däremot längtar jag efter att hon sätter sig över min kuk och låter det spruta medan jag stöter min kuk in i henne. Sååååååååååå skönt

• Anonym (man)

Jag har upplevt många, många gånger från olika kvinnor. Det är härligt med den varma kaskaden.

• SpaderParet
    Anonym skrev 2011-11-24 07:37:08 följande:

Har en fantasi att bli urinerad av en tjej när jag ligger raklång och hon sitter ovanför. Hur många har provat detta, hur kändes det och varför allt var gjorde ni det och var fick tjejen urinera på dig? Överallt på kroppen utan ansiktet? Eller enbart könsorganet? Eller på ansiktet också?

Vi har testat 69:an. Hon ger, han tar emot. Kändes? Hon tycker det är "porrigt", han tycker hon är "porrig". Var? I sängen med för ändamålet avsedda lakan. Ansiktet - munnen.    
Svar på tråden Golden shower ta emot från kvinna