• annamae

    större underliv efter förlossning, vad göra??

    är det bara jag som blivit förstorad/förändrad i underlivet efter att fött barn?? tycker alla man läser om inte märkt nån skillnad och tom blivit MINDRE. (hur det nu är möjligt)
    och VAD kan man göra åt det? födde för ett år sen ca. fick sys i mellangården och några stygn inuti, vet inte om det skulle ha nån betydelse? har gjort knipövningar men tappade det efter 4 månader i samband med att bebben fick svår kolik men har tagit upp det igen för 3månader sen. var hos gyn och remitterades till sjukgymnast pga dåligt knip. jag knep rätt men tog i för lite. hon sa det kunde ta flera månader innan jag skulle märka nån skillnad. .
    men min gynekolog sade oxå att jag aldrig skulle kunna göra något åt själva storleken, bara förmågan att knipa och därigenom sluta till bättre under sex. jag tar in luft i vissa ställningar.men man kan ju inte ligga och knipa hela tiden under sexet!! eller är det så tanken är??? hur gör ni andra?
    blir oxå mycket blötare nu och det gör ju inte saken bättre precis.  
    efter att ha pratat med min man kröp det sent omsider fram att det var en viss skillnad även för honom men tydligen marginellt.( så det är alltså inte bara i mitt huvud) men jag var inte så liten innan heller men just därför känns det ÄNNU viktigare för mig. rädda det som räddas kan typ.

  • Svar på tråden större underliv efter förlossning, vad göra??
  • Anonym (kille)
    annamae skrev 2011-11-24 12:22:25 följande:
    är det bara jag som blivit förstorad/förändrad i underlivet efter att fött barn?? tycker alla man läser om inte märkt nån skillnad och tom blivit MINDRE. (hur det nu är möjligt)
    och VAD kan man göra åt det? födde för ett år sen ca. fick sys i mellangården och några stygn inuti, vet inte om det skulle ha nån betydelse? har gjort knipövningar men tappade det efter 4 månader i samband med att bebben fick svår kolik men har tagit upp det igen för 3månader sen. var hos gyn och remitterades till sjukgymnast pga dåligt knip. jag knep rätt men tog i för lite. hon sa det kunde ta flera månader innan jag skulle märka nån skillnad. .
    men min gynekolog sade oxå att jag aldrig skulle kunna göra något åt själva storleken, bara förmågan att knipa och därigenom sluta till bättre under sex. jag tar in luft i vissa ställningar.men man kan ju inte ligga och knipa hela tiden under sexet!! eller är det så tanken är??? hur gör ni andra?
    blir oxå mycket blötare nu och det gör ju inte saken bättre precis.  
    efter att ha pratat med min man kröp det sent omsider fram att det var en viss skillnad även för honom men tydligen marginellt.( så det är alltså inte bara i mitt huvud) men jag var inte så liten innan heller men just därför känns det ÄNNU viktigare för mig. rädda det som räddas kan typ.
    ASså helt ärligt. En killes ärliga mening, så skit i knipkulor och sånt shit, det funkar kanske lite. Men jag märkte att mer sex (orgasm) fick min fru att bli tightare. Nu är hon typ som innan barn, jag kan inte svara 100% för jag kan inte relatera till exakt hur det känndes innan, men fan de inga problem för mig att komma på några röda av att spänner skönt under sexet.
  • Anonym (Tjej.)
    Anonym (kille) skrev 2011-11-24 23:02:25 följande:
    ASså helt ärligt. En killes ärliga mening, så skit i knipkulor och sånt shit, det funkar kanske lite. Men jag märkte att mer sex (orgasm) fick min fru att bli tightare. Nu är hon typ som innan barn, jag kan inte svara 100% för jag kan inte relatera till exakt hur det känndes innan, men fan de inga problem för mig att komma på några röda av att spänner skönt under sexet.
    Härligt pepp! Mer sånt! :D
  • Anonym

    Måste en kvinna vara supertight mellan benen?? Tycker det är precis lika skönt att sätta på tjejen efter stora leksaker eller handen varit inne i henne!

  • Anonym (Tjej.)
    Anonym skrev 2011-11-25 10:05:27 följande:
    Måste en kvinna vara supertight mellan benen?? Tycker det är precis lika skönt att sätta på tjejen efter stora leksaker eller handen varit inne i henne!
    Intressant! Jag är som sagt tjej så jag kan inte riktigt avgöra hur det känns för en kille att vara inne i en tight VS. slapp tjej, men det är alltså ingen större skillnad i känsla? Är det kanske psyket som spelar killarna ett spratt när de ligger med en tight tjej? Alltså att de tänder rent psykiskt på att det är tight, men att det egentligen inte är jättestor skillnad rent kroppsligt?

    En annan sak jag funderat på som jag inte heller förstår: några tjejer här på FL skriver att själva "hålet" in är stort, men att musklerna inuti är OK/tränade/tighta. Spelar verkligen hål-storleken nån roll om musklerna är OK? Är det inte musklerna som kramar åt kuken? Undrar ur en killes perspektiv alltså.
  • annamae
    Anonym (kille) skrev 2011-11-24 23:02:25 följande:
    ASså helt ärligt. En killes ärliga mening, så skit i knipkulor och sånt shit, det funkar kanske lite. Men jag märkte att mer sex (orgasm) fick min fru att bli tightare. Nu är hon typ som innan barn, jag kan inte svara 100% för jag kan inte relatera till exakt hur det känndes innan, men fan de inga problem för mig att komma på några röda av att spänner skönt under sexet.
    schysst med en kille som svararGlad
    vi har sex så ofta vi kan. säkert flera gånger i veckan med orgasm som påföljdGlad men det ar inte hjälpt hittils.
    men jag finner det väldigt avtändande att min man inte tycker jag är trång/tight. "alla" säger ju att det är skönast som jag dryftat det med. men det var ju det här med att knipa under sex, det kan man ju inte så länge åt gången om man säger så och som det är nu känner han knappt det alls. (får väl kanske tillägga att han själv är över "medelstorlek" så får man bättre perspektiv)
  • gaud

    Om jag får välja mellan en stor mus och en trång, föredrar jag den stora. Allra helst vill jag att det skall gå att föra in hela handen utan nämnvärt förspel. Det är bra om fittan är rymlig och töjbar när inte musklerna kniper åt.

  • annamae
    gaud skrev 2011-11-27 13:28:01 följande:
    Om jag får välja mellan en stor mus och en trång, föredrar jag den stora. Allra helst vill jag att det skall gå att föra in hela handen utan nämnvärt förspel. Det är bra om fittan är rymlig och töjbar när inte musklerna kniper åt.
    jo men "vanlig" sex då? skulle det verkligen vara skönare med en stor vagina då? jag är inte alls intresserad av hela händer och inte min man heller. inte vår grej helt enkelt. dessutom undrar jag om det har med storleken att göra när det gäller att få in en hel hand eller om det mer handlar  om hur blöt/avslappnad man är.
  • annamae
    Anonym skrev 2011-11-25 10:05:27 följande:
    Måste en kvinna vara supertight mellan benen?? Tycker det är precis lika skönt att sätta på tjejen efter stora leksaker eller handen varit inne i henne!
    skönt att höra. men jag har ändå en föreställning att de flesta män föredrar att det är lite tightare. inklusive min man som är alldeles för snäll för att "erkänna" det. varför skulle annars så många säga det tänker jag?
    sen vet jag inte om det är skillnad på att ha slapp resp stor vagina. en slapp kanske är snäppet värre liksom. och jag är nog tyvärr både och. jag var något större redan innan barn och nu är jag väl typ slapp oxå. hm.
  • Anonym (.)

    Hittade en gammal tråd, men undrar om någon gjort något ingrepp för att bli tajtare mellan benen?

Svar på tråden större underliv efter förlossning, vad göra??