Anonym (Nöjd) skrev 2011-11-27 07:04:38 följande:
Det ska ligga mellan 20-22 cm.Mina var 32 cm före op och 20 cm efter

det visste jag inte, inte undra på att mina känns hängiga, jag har "hög byst" dvs undre delen av bröstet sitter högt i förhållande till axel/armhåla och endå får jag 30cm när jag mäter.
Jag har sakt sen jag var 16-17 att när jag fått klart mina barn ska jag förminska brösten/ lyfta, för jag har inte mycket innehåll, men massor med hud, hängbröst som 15 åring var inget kul. Kan aldrig ha bh-löst, bygellöst funkar inte.
Har egentligen 80-85 runt om man mäter, men måste använda 75 för att inte brösten ska runna ut under... stl 75E/F i dagsläget beroende på modell, men i de flesta 75E. Drömmer om typ C/D kupa utan sladder

Väger på tok för mycket för mina 167cm, men att gå ner i vikt gör dem inte mindre sladdriga, det minsta jag haft som bh har varit 75D och det fanns inget "innehåll" i skinnpåsarna... Vad jag förstått på behanta som fixat brösten efter viktnedgång har jags tora chanser att få mina åtgärdade (bla iom att har jag inte bh på natten vaknar jag av smärtan när brösten tex fastnar i armhålan när jag vänder mig...)