• nisansala

Vilken produkt saknar du?

Har sedan ett par månader tillbaka varit  sååå sugen på mixmax (vaniljyoghurt och chokladkulor) men sedan flera år tillbaka är den borta och finns ingenstans att köpa Gråter
    Vad saknar du för produkter som inte längre finns att köpa?Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 20:56
    Kul att läsa vad ni saknar, mycket livsmedelsprodukter än så länge :)Vad mycket det fanns som man glömt bort att det har funnits

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 10:51
    Här är listan över de produkter vi saknar :)

www.familjeliv.se/Forum-26-431/m62395672.html

• Svar på tråden Vilken produkt saknar du?
  • nisansala

det lät gott,Glad synd att man aldrig kommer få smaka på den Tungan ute

Floff skrev 2011-11-24 19:50:14 följande:
    Blåbärscornetto! Ååååh va god den var!
  • Benzaiten

Saknar och saknar men ibland blir jag nostalgisk över Fantomen o Rosa Panterndricka. Även Kiviga Kruse, Hicka Persicka och Vira Blåtira.

Sen saknar jag Fanta Pink grapefruit och Leif och Lena filmjölk som hade lime respektive apelsinsmak.

Lakritspuck, finns den fortfarande?

Något som jag ätit utomlands men inte hittat här i sverige är kokosyoghurt, mmm!

• Eber

Åhh saknar kesella jordgubb lime:( hade ett cheesecakerecept med det som huvudingrendiens, som inte går att göra nu...

• Pyris

Nu under graviditeten har jag verkligen saknat Dracula klubborna. 

• Zunshin3
    Benzaiten skrev 2011-11-24 19:58:21 följande:
    Saknar och saknar men ibland blir jag nostalgisk över Fantomen o Rosa Panterndricka. Även Kiviga Kruse, Hicka Persicka och Vira Blåtira.

Sen saknar jag Fanta Pink grapefruit och Leif och Lena filmjölk som hade lime respektive apelsinsmak.

Något som jag ätit utomlands men inte hittat här i sverige är kokosyoghurt, mmm!
    Vira blåtira finns kvar :)
    Gb har börjat med lakrispuck glass blandat med gräddglass i 0,5 liters förpackning. Underbart god Skrattande
  • Zunshin3

Jag saknar Calippo med ananas smak, värst var det i somras under graviditeten!!!

• SiggeW
    Benzaiten skrev 2011-11-24 19:58:21 följande:

Jag köpte någon sorts kokosyoggi på ICA för några veckor sen, Yoplait eller vilket märke det nu var
  • enilef

Den där jordgubb och vaniljglassen som hade guldpapper på och såg ut som en fyrkant... Minns inte vad den hette, men den fanns iaf på 80-talet. :) Även den rosa pucken med tuggummipinne var ruskigt god!

Svar på tråden Vilken produkt saknar du?