• Anonym (jag=dumstrut)

Stärka sin självkänsla(tråd för oss ensam som vill ha vänner hjälp med att förändra sitt liv)

Jag har startat denna tråd för att vi som känner att vi har dålig självkänsla  är blyga tror inte vi duger mm ska kunna prata med andra i samma sits.
    Andra som vet hur man känner sig utan att döma en.
    Hoppas ni hittar hit och att denna tråd kan bli nåt bra där vi hittar irl vänner eller mail kompisar i samma sits.

• Svar på tråden Stärka sin självkänsla(tråd för oss ensam som vill ha vänner hjälp med att förändra sitt liv)
  • Anonym (jag=dumstrut)

Ingen som vill skriva här?
    Var inte blyga för att skriva här ingen kommer ju känna igen er om ni inte vill.
    Jag vill ha vänner som man kan dela allt med och som inte dömer en för att man säger fel saker inte är som dom.
    Kom igen jag väntar här.

• bettangirl

Vänner kan man inte få för många av SkrattandeDu får gärna skriva till mig {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (jag=dumstrut)

Kära vänner !
    Idag gick jag över till en granne nyss  eftersom min tjej och pojk ville leka med deras pojk.
    Jag brukar typ bara säga hej till Pappan i huset men idag tog jag mod till mig och pratade lite och kännde hur hjärtat höll på hamna i halsgropen men efteråt kändes det skönt.
    Varför vara blyg tycka det är jobbigt att prata med andra när det egentligen är A pice of cace eller vad man säger.
    Vad jag kände mig stolt efteråt om man får berömma sig själv och det får man.
    Vissa kanske tycker det här låter löjligt men för mig var är det ett stort framsteg.
    Jag är så jävla stolt över detta.
    Ska bara säga tack till grannen min för att han flyttade utelampan igår(han verkade lite stött när jag frågade).
    Säga att jag verkligen uppskattar det han gjorde.

• Anonym (jag=dumstrut)

Har nu ångest för att prata med grannen och tacka för besväret men vet innerst inne att det inte är nåt farligt att det går bra.
    Han är hemma nu men jag väntar tills vi råkar på varann ute lättare så.
    Är ju inte bästa kompis med dom precis inte med nån av mina grannar för den delen.
    Allt löser sig bara man vill brukar det inte heta så?
    Idag är början på mitt bättre liv och jag ska visa här är jag duger det inte då kan det vara.
    Om dom inte fattar vilken toppentjej dom går mist om är det deras problem.

• Anonym (jag=dumstrut)

*Puffar*
    Ingen som känner sig manade för att skriva här jag bits inte.
    Och tänk på att här dömer vi inte dig för hur du ser ut och om det nån gång har hoppat ut grodor ur munnen som du ångrat sedan.
    Att du har svårt för att prata med folk gör inget det har vi med så kom igen och skriv här det kommer inte ångras du kan ju tom hitta en vän i samma sits så du slipper vara ensam.

• Anonym (Rosen)
    Anonym (jag=dumstrut) skrev 2011-11-25 16:41:13 följande:
    Har nu ångest för att prata med grannen och tacka för besväret men vet innerst inne att det inte är nåt farligt att det går bra.
    Han är hemma nu men jag väntar tills vi råkar på varann ute lättare så.
    Är ju inte bästa kompis med dom precis inte med nån av mina grannar för den delen.
    Allt löser sig bara man vill brukar det inte heta så?
    Idag är början på mitt bättre liv och jag ska visa här är jag duger det inte då kan det vara.
    Om dom inte fattar vilken toppentjej dom går mist om är det deras problem.
    Inte ska du väl ha ångest, det är inte farligt att ta lite plats ibland, din granne flyttade ju på lampan.

Le mot han nästa gång och beröm han för hur bra ljuset blev. Glad

Det är väl klart du duger, varför skulle du inte göra det?
  • Anonym (jag=dumstrut)

Anonym(Rosen)tack för dina ord dom värmer.
    ja varför skulle jag inte duga som jag är.

• Anonym

Hej! Jag känner igen mycket i det du skriver! Har dålig självkänsla och har alltid varit blyg, har svårt att ta plats, framförallt i lite större grupper där jag inte känner personerna så väl. Tycker även det är jobbigt om man är själv med en person och känner då kravet att man måste säga något och att det inte får bli tyst.

Svar på tråden Stärka sin självkänsla(tråd för oss ensam som vill ha vänner hjälp med att förändra sitt liv)