• 059

Testa med Clearblue digital på eftermiddag/kväll

Kan man testa med Clearblue digital på eftermiddag/kväll? Jag vet att morgonurin är att föredra. Men visst borde det ge utslag om man är i vecka 5+ också på annan tid av dygnet?

Glad

• Svar på tråden Testa med Clearblue digital på eftermiddag/kväll
  • Dimitra

Det är före beräknad mens man bör testa med morgonurin, efter det kan man testa när man vill med rätt liten risk för falska negativa.

Lycka till

The Dimitra universe.
  • 059
    Dimitra skrev 2011-11-25 15:02:03 följande:
    Det är före beräknad mens man bör testa med morgonurin, efter det kan man testa när man vill med rätt liten risk för falska negativa.

Lycka till
    Tack!

Fast jag har redan ett Plus med Clearblue odigitala, samt ett "Gravid 1-2 veckor" tagna i fredags och lördags... Men har ett till Clearblue digital liggandes, och är lite knäpp och vill testa igen och se om resultatet fortfarande är detsamma som tidigare...

Skrattande
  • Dimitra

Hahahahahaha...du är rolig du Grattis till de positiva testarna Gravid

The Dimitra universe.
  • 059
    Dimitra skrev 2011-11-25 15:06:45 följande:
    Hahahahahaha...du är rolig du Grattis till de positiva testarna Gravid
    Det är första gången jag är gravid och kan knappt tro det eftersom det slog till redan vid första ägglossningen efter att jag slutade med p-piller... Då blir man lite nojjig att man  nästan inbillat sig, "stod det verkligen Gravid??"... och när ett test ändå ligger där hemma så varför inte kolla igen liksom... Skrattande
  • Magica

Ja ta det oxå! Lägg ut en bild!! Grattis!!!

• Naimisen

Testade bim dagen på kvällen med digitalt gravid 2-3 vart de :). Så de funkar på kvällen

• 059

Nu har jag testat!!! Se bild!! Kunde inte vända på bilden, så ni får vända på huvudet istället... ;)

• Nilee
    Längtan1986 skrev 2011-11-26 11:36:34 följande:
    va tror ni?

Det var en lurig bild, jag vågar inte säga bu eller bä. Testa en gång till :)
  • Längtan1986

Va e det för skillnad på digitala och  vanliga CB ? varför är det bättre att testa med dom  ? är dom mer säkra ?

• Naimisen

Kaaren- De går ju inte att få spökstreck med ett digitalt.

Svar på tråden Testa med Clearblue digital på eftermiddag/kväll