• Almis11

Vilken färg vill du ha på din vinterjacka?

Har precis köpt ny vinterjacka för farligt många tusen.. köpte en röd för att jag tyckte den var snyggast, då den hade vita detaljer.. men nu tänker jag.. svart passar ju till allt ... men är sååå tråkigt.  nu får ni hjälpa tilL! :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg vill du ha på din vinterjacka?
  • annca

Jag vill ha en rööööd, men hittar bara svarta!

Svart passar visserligen till allt, men man syns ÄNNU sämre ute med en sådan... Och "alla andra" har ju det...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • La Lola

Av de två; svart utan tvekan.
    Skulle se ut som en tomat annars.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Trident5678

Jag röstar på röd.

Jag har tre vinterjackor, en röd, en grön och en svart och den röda är favoriten.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • sweasmamma

min är marinblå typ dun från stadium! ÄLSKAR DEN !! gillar inte röd!! det är för mkt eversest 2007 över det =) sry!!vill inte trampa någon på tårna men det är min åsikt,annars älskar jag rött

• LinnV

Jag ville ha en röd men passade inte alls i den. Så köpte en mörkgrön, vill absolut inte ha svart, vintern är mörk och dyster så det räcker ändå..

• Lavish

Röd, eftersom alla är så mörka och grå på vintern. Livar upp lite

• trettioplus

Folk i allmänhet är urtråkiga vad det gäller färg på ytterkläder, så RÖD, självklart. Eller någon annan rolig färg.

Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • Den allsmäktige

Jag har en grööön. Tråkigt med svart :)

• tahira

Av de två skulle jag valt svart. Helst har jag dock beige eller vit vinterjacka. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Skogshallon

Jag har svart eftersom jag inte tycker jag passar i något annat men rött är ju så snyggt! Kör på det! :)

Svar på tråden Vilken färg vill du ha på din vinterjacka?