• Anks

Mensvärk och killen vägrar gå och handla tamponger!

Samtidigt som det är frustrerande så är det lite roande. Ligger i sängen, med en mensvärk 
    som skulle önska livet ur vem som helst, och snart är tampongerna slut (en kvar)
    Jag brukar vara smartare än så,men såklart kom den flera dagar för tidigt.
    Och så frågar jag snällt min kära sambo om han kunde springa bort till affären(50 meter bort)
    och handla tamponger åt mig. Men icke...
    När jag då sa att då får jag väl ta det själv sen när det känns lite bättre säger han "jag kan ju följa med"
    Självklar frågar jag varför han inte kan gå själv då och får till svar "jag känner inte för att gå ut själv nu"

Han neker helt och fullt till att det skulle handla om tampongerna... det är bara för att han inte vill gå ut själv just nu. 
    Suck, det är väldigt roande dock. Sånt har jag bara sätt på film. Trodde inte män idag hade såna problem med sånt längre. 
    Berätta gärna era historier, man kan nog få ett gott skratt från att det finns män som inte vågar handla tamponger. 

• Svar på tråden Mensvärk och killen vägrar gå och handla tamponger!
  • allmänt

"det fanns blåa och rosa tamponger, så jag tog rosa för tjejer" (till skillnad från dom blå somär för killar eller vadå?) En annan gång kom han hem högröd i ansiktet och sa att han aldrig ville köpa tamponger mer, varför då undrade jag och han berättar att han hade köpt öl och tamponger bara, och tyckt kassörskan tittat konstigt på honom. Han skyndar sig och säger: alltså, tampongerna är till min flickvän, jag skall inte använda det här ihop! (tampong i alkohol och sen upp i stjärten för en knasig fylla) Trodde hon inte det innan, så gjorde hon ju det garanterat efter den kommentaren haha! Annat tampong relaterat är när han frågar om det verkligen går att kissa när man har tampong, kommer det inte kiss på den då? Jag förklarar nej "va!? Stoppar du in hela tampongen, på samma ställe som man stoppar snoppen!?" vad trodde hanliksom, att jag knep fast den mellan läpparna eller?

• Anks

om inte annat kanske någon har tips på hur jag kan få honom att handla det, har ont som f*n och affären stänger liksom så småningom=( 

• Anks
    allmänt skrev 2011-11-25 20:02:36 följande:
    "det fanns blåa och rosa tamponger, så jag tog rosa för tjejer" (till skillnad från dom blå somär för killar eller vadå?) En annan gång kom han hem högröd i ansiktet och sa att han aldrig ville köpa tamponger mer, varför då undrade jag och han berättar att han hade köpt öl och tamponger bara, och tyckt kassörskan tittat konstigt på honom. Han skyndar sig och säger: alltså, tampongerna är till min flickvän, jag skall inte använda det här ihop! (tampong i alkohol och sen upp i stjärten för en knasig fylla) Trodde hon inte det innan, så gjorde hon ju det garanterat efter den kommentaren haha! Annat tampong relaterat är när han frågar om det verkligen går att kissa när man har tampong, kommer det inte kiss på den då? Jag förklarar nej "va!? Stoppar du in hela tampongen, på samma ställe som man stoppar snoppen!?" vad trodde hanliksom, att jag knep fast den mellan läpparna eller?
    haha:D förklara för kassörskan att det inte hör ihop:D klockrent
  • sanna123

En bra regel i sådana situationer är - BE INTE , - SÄG ÅT HONOM! 
    Det här var ju inte en fråga om att vara sugen på nåt gott eller dylikt, detta handlar om att
    du har fruktansvärt ont och behöver hjälp!
    Enorm skillnad!  

Min hemsida: sannastarot.se
Svar på tråden Mensvärk och killen vägrar gå och handla tamponger!