Trodde ni att mensen var på väg? Men ni var gravida ändå?
Ni som är gravida eller varit, kände ni det som att mensen verkligen var på väg i början? Eller är det kört då? Sedan undrar jag om mensen alltid kommer 14 dagar efter äl?
Ni som är gravida eller varit, kände ni det som att mensen verkligen var på väg i början? Eller är det kört då? Sedan undrar jag om mensen alltid kommer 14 dagar efter äl?
Jag trodde att min mens var på väg i 14 dagar efter att den skulle dykt upp, hade ju samma symptom som man brukar ha innan mens, ömma bröst och "lite mensvärk". Efter ytterligare några dagar så tog jag ett grav. test som visade sig vara positivt. Testa dig om du är osäker =) enklast så
Jo jag har bim idag, testade mig igår eftermiddag men visade ju inget så därför jag har inga stora förhoppningar. Men man hoppas ju ändå liksom Ska testa på måndag om den inte kommit.
Gör det =)
Har själv många gånger trott att jag varit gravid när mensen varit försenad och INTE varit det och nu så hände motsatsen så man vet ju aldrig förräns testet är taget
Lycka till och hoppas det blir som du önskar =)
Tack
Jag trodde att mensen var på G när jag egentligen var gravid. Jag har alltid haft rätt oregelbunden mens (innan grav., inte längre) och tänkte att "äh, den kommer nog snart, det känner jag ju" eftersom jag hade ont i magen precis som när mensen var på G. Istället var det ju livmodern som växte och jag testade positivt i v 16+3 då barnets pappa/min sambo köpt ett test eftersom han var övertygad om att jag var gravid långt innan jag fattat (eller snarare velat inse det?). Att vi upptäckte det så sent var inget negativt i vårt fall, snarare positivt. Vi slapp gå och oroa oss under de 12-13 första "riskveckorna" och sträckan fram till BF blev betydligt kortare vilket vi bara såg som positivt. Misstänker du att du är gravid så testa dig!
Jag är i vecka 5 och har som innan mens brösten ömmar och har molande värk
Jag tog ett spontant test eftersom jag hade1 hemma på bim -4 och plussa med digital vilket visa att jag var 1-2 och gravid testa även på bim och var ett plus där med .
Vad jag kommer ihåg har jag inte haft det så innan mina förra graviditeter kommer bara ihåg att jag trodde att min mens skulle komma bägge gångerna .
Känns konstigt att det var positivt eftersom man har den molande känslan men ett plus är alltid ett plus :D