Hoppas verkligen barnen kommer med storken..
Äntligen efter att jag längtat i så många år (fastän jag bara är 25) så har vi bestämt oss för att det blir som det blir. Vi har inga skydd och jag har lite småkoll på ägglossning och annat men bebisverkstad är väl lite att ta i.
Men vi har aldrig sex! Jag börjar bli tokig! Men vi orkar inte. Mannen jobbar väldigt hårt, jag jobbar deltid och filar på det sista i skolan, jag är i stort sett klar. Det är livet i sig som kommer i vägen. Hur sjutton hade vi tänkt att det skulle bli barn om vi inte har sex?
Bästa vore om vi kunde åka iväg ett tag och bara ägna oss åt varandra, jag har inte så stor sexlust men där kan jag anstränga mig extra men det går bara inte. Livet är i full rullning. Vi försöker båda två med att romansa till det lite men vi är trötta. Jag är mest bara frustrerad och vi är faktiskt bara inne på månad två.. men jag har svårt att förutse min ägglossning (nu har jag köpt stickor så jag ska ta reda på det en gång för alla) men i och med att jag aldrig i mitt liv varit gravid förut så känns det bara helt hopplöst. Om ändå barnbakandet kunde gå snabbt och smärtfritt via en iphone app som allt annat i livet!