• SötaSarah

Stjärna på fot, köpa bara stjärnan?!

Jag har en sån stjärna på fot men nu har pappersstjärnan gått sönder men foten och lampan o allt är ju helt så känns onödigt att köpa en helt ny! Finns det att köpa såna pappersstjärnor som passar till fot att köpa separat?! Var i så fall?

Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
  • Svar på tråden Stjärna på fot, köpa bara stjärnan?!
  • Veladis

Är det inte likdna stjärnor som man hänger i fönstret? Alltså, samam konstruktion, man kan sedan välja att köpa supphägning eller fot?

Såg i allafall bara själva stjärnan på Coop Forum alldeles nyss och tror att de finns på liknande varuhus. 

• Kya
    Muffins i magen skrev 2011-11-26 21:41:09 följande:
    Du kan nog använda i stort sett vilken papperstjärna som helst i läskig storlek att sätta på.
    Men den här meningen blev ju ganska rolig.
    Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • Muffins i magen

TS, det brukar ju vara snören på dem som ska hänga så då funkar det ju. Står säkert på förp hur man fäster.

• jbo

Claes Ohlson har en variant där man köper fot och stjärna löst.

• Colisa
    Du kan nog använda i stort sett vilken papperstjärna som helst i läskig storlek att sätta på.
    Då kan man ha den till Halloween också!Skrattande

(Säga vad man vill om de där jäkla smartphonerna, men de gör FL lite roligare ibland!)
  • Fru KM

Rusta har lösa man kan köpa, likaså Ica maxi

• Muffins i magen
    Kya skrev 2011-11-26 23:22:20 följande:
    Men den här meningen blev ju ganska rolig.
    Colisa skrev 2011-11-27 04:33:19 följande:
    Då kan man ha den till Halloween också!Skrattande

(Säga vad man vill om de där jäkla smartphonerna, men de gör FL lite roligare ibland!)
     Ha ha!

Men vad definieras som läskig storlek då? Abnormt stor eller försvinnande liten? 

TS, Hittade du någon stjärna?
  • SötaSarah

Inte hunnit kika på rusta ännu, finns inte där jag bor men ska dit i helgen tror jag! :)

• Titrania
    *asg* den meningen gjorde hela min morgon! Spöke
Svar på tråden Stjärna på fot, köpa bara stjärnan?!