• Culete

Vilket barnklädesmärke är din absoluta favorit? =)

Dá nyfiken pá báde svenska/skandinaviska märken samt övriga, kanske större utbredda märken? =)

Själv bor jag ju utomlands sá svenska märken är inte min starka sida och här blir det mest att jag köper lite blandat. Men den butik jag älskar mest av alla är nog Pili Carrera, synd bara att dom är sá dyra.... Men, helt klart en butik jag skulle, om jag hade obegränsat med pengar, spendera alldeles för mkt i =)

~~ Elina 29-11-06 ~ Gabriel 11-05-08 ~ Isabel 28-09-11 ~~
  • Svar på tråden Vilket barnklädesmärke är din absoluta favorit? =)
  • Girlinthecity

Lindex. Fina kläder med bra kvalite till bra pris.

• Vickan I

The Brand är en favorit. Hade jag en tös skulle jag frossa i Noa Noa

• mejmej

Beroende av "Lipfish" (svenskt märke), och har haft en förälskelse i "Ubang" (danskt). Har ett stabilt förhållande till" Metoo" (danskt) . Flörtat med "mykidoo" (svenskt) och "mini saffari" (danskt en slutat tillverkas).

• enlitenbitkaka

Polarn o Pyret, eBBe kids, Zara, Geggamoja, Scotch and soda och Gant har fina barnkläder. Tycker även H&M kan ha en del fint på killsidan om man duckar för alla tryck och sladdriga t-shirts.

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 och gravid igen med BF 24/3-12 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Primrose

Nu när min son just har fyllt 3 år måste jag konstatera att PoPs kläder har varit bäst vad gäller kvalitet, generellt. Och det är plaggen från PoP som han har kunnat ha under längst tid, dvs. de har passat på kroppen länge. Men deras design kan ju vara litet tråkig ibland. Annars gillar jag Franka, Spooky, Molo, Katvig, Benetton, Gant, IKKS. Och även från Zara och H&M har jag köpten del fina saker.

• Magriffe

Ikks, kenzo, osh kosh, how to kiss a frog, mini rodini, dpam, petit bateau, aya naya, tommy hilfiger, monprix, elle, pomp de lux,

Svar på tråden Vilket barnklädesmärke är din absoluta favorit? =)