• Test

Hur stor är din omkrets mätt på mitten av penisen?

Denna tråd är ett komplement till tråden om längd. Så här mäter du omkretsen.

1. Runka upp ett stånd.

2. Linda ett måttband runt mitten av kuken.

Bandet ska vara stramt men inte strypa kuken. Har du inget måttband kan du använda en tråd eller snöre som du sen mäter med linjal.

3. Läs av till närmaste centimeter och rapportera resultatet i pollen.

Om du även vill rapportera längden så gör du det i den här tråden efter instruktionerna. Då ska du dock använda en hård linjal.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62261429.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-27 21:20
    Svara bara om du mäter den just nu. Gissa inte hur stor omkrets du har.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-27 21:48
    Omkretsen är sträckan runt penisens tjocklek. Du ska enbart linda måttbandet ett varv runt den tills båda sidorna möts. Du ska alltså göra en cirkel med bandet.

För mer info om omkrets kan du titta på den här videon:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stor är din omkrets mätt på mitten av penisen?
  • Test

books.google.com/books&printsec=frontcover&dq=kinsey&hl=de&ei=tRzuTdDqFdHesgap4fXtAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CD0Q6AEwAw#v=onepage&q=circumference&f=false

Enligt Kinsey undersökningen som är baserad på självrapporterade mätningar är den största rapporterade omkretsen 17cm. I den undersökningen mätte cirka 3000 män sig själva.

Det verkar lite konstigt om 1 av 3 på familjeliv har en kuk på 17cm i omkrets när 1 av 3000 har samma omkrets i Kinseys undersökning. Jag uppmanar er att vara ärliga, ni lurar bara er själva i slutändan.

• Test
    Test skrev 2011-11-27 21:10:53 följande:
    books.google.com/books?id=s7dvxScuTWMC&prints...#v=onepage&q=circumference&f=false

Enligt Kinsey undersökningen som är baserad på självrapporterade mätningar är den största rapporterade omkretsen 17cm. I den undersökningen mätte cirka 3000 män sig själva.

Det verkar lite konstigt om 1 av 3 på familjeliv har en kuk på 17cm i omkrets när 1 av 3000 har samma omkrets i Kinseys undersökning. Jag uppmanar er att vara ärliga, ni lurar bara er själva i slutändan.
    Resultaten finns på sidan 120. Om ni skriver "circumference" i sökrutan kommer det upp.
  • Test
    Test skrev 2011-11-27 21:10:53 följande:
    books.google.com/books?id=s7dvxScuTWMC&prints...#v=onepage&q=circumference&f=false

Ja skrev visst inte helt korrekt. 1 av 1000 i Kinseys undersökning har en omkrets på över 17cm.
  • Test

• Anonym
    Test skrev 2011-11-27 21:20:20 följande:
    Hur vet du att dessa inte har 17-18 cm??
  • Fiyalia

Haha har inte penis jämförelserna börjat spåra ut?

• Anonym
    Fiyalia skrev 2011-11-27 21:24:46 följande:
  • Test
    Anonym skrev 2011-11-27 21:21:32 följande:
    Hur vet du att dessa inte har 17-18 cm??
    Det är inte omöjligt att folk har det men i vetenskapliga undersökningar är det inte så pass vanligt. Du kan kolla på Kinsey studien om du inte tror mig. Där har även män själva rapporterat.

Att 70 procent av familjelivs medlemmar har en omkrets som är större än den största promillen i de vetenskapliga undersökningarna känns lite konstigt.

Du kan även kolla min andra tråd om längd där jag hänvisar till cirka 15 undersökningar där mätningar har gjorts av läkare. Jag har inte lagt in siffror på omkretsen där men resultaten gällande omkrets är liknande Kinseys.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62261429.html
  • Test
    Fiyalia skrev 2011-11-27 21:24:46 följande:
    Lite kanske! Antingen så överdriver en del lite, mäter på ett konstigt sätt eller så har svenskar mycket större kukar än alla andra av världens nationer.

Så vitt jag vet har det aldrig gjorts en studie över svenskars storlek.
  • Fiyalia
    Test skrev 2011-11-27 21:31:40 följande:
    Lite kanske! Antingen så överdriver en del lite, mäter på ett konstigt sätt eller så har svenskar mycket större kukar än alla andra av världens nationer.

Så vitt jag vet har det aldrig gjorts en studie över svenskars storlek.
    Kan ni inte börja mäta hur de sköter sig i sängen istället? Typ som hur många "juck" man klarar på en minut, om man kan snirkla med höfterna - hur snabbt isåfall och så där, det hade varit mer intressant :P 
Svar på tråden Hur stor är din omkrets mätt på mitten av penisen?