• Anonym (hihi)

Gorgeous Gavin Manlig Sexdocka

Har idag beställt hem min nya älskare! Någon som provat Gavin? ;) 
    vet att det är en budgetvariant, men den kanske inte är värdelös ändå :P

Så, är det någon som provat? :p

Om 2 dagar är han här!  

• Svar på tråden Gorgeous Gavin Manlig Sexdocka
  • Anonym (hihi)

Haha japp! ^^ Jag ska introducera honom för min sambo som tjatat om trekant, det var nog inte vad han tänkt sig, men trekant får han om han vill ^^

Synd att det finns så lite info bara. Han ser inte ut att ha några fötter, men jag vill gärna veta hur lång han är, om han är dvärg eller så ^^ 

• Bye baby Bunting

*asg* Var tvungen att googla. Här är vad det står om "Gavin" på en svensksida

"Letar du efter en ny manlig älskare? Här är han: Gorgeous Gavin , en attraktiv loverboy med uttrycksfullt ansikte och hår på bröstet - bägge lyser i mörkret! Med en uppblåsbar penis på 17,5 cm är han beredd när du vill! "

Han lyser i mörkret och har hår på bröstet! Vilken kvinna kan motstå en sådan "man"

Han verkar lite plastig dock...

• Never ending story
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-28 13:55:22 följande:
    Haha japp! ^^ Jag ska introducera honom för min sambo som tjatat om trekant, det var nog inte vad han tänkt sig, men trekant får han om han vill ^^

Synd att det finns så lite info bara. Han ser inte ut att ha några fötter, men jag vill gärna veta hur lång han är, om han är dvärg eller så ^^ 
    hahahahaha u go girl =P
  • pluvdo
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-28 14:11:08 följande:
    =O vem är det? stackarn har blivit tjej xD
    Haha det är Justin
  • Anonym (hihi)
    pluvdo skrev 2011-11-28 14:11:57 följande:
    Haha det är Justin
    hahahaha omg 600 spänn för en ån där pajas som dessutom ser skräckslagen ut?? Njaa, lite för dyrt för ett skämt tycker jag xD
  • Anonym (hihi)

Nu fattar jag varför inga sidor vill visa bilder på hur dockorna ser ut, utan bara visar förpackningen ^^ De ser ju gräsliga ut xD

• pluvdo
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-28 14:12:50 följande:
    hahahaha omg 600 spänn för en ån där pajas som dessutom ser skräckslagen ut?? Njaa, lite för dyrt för ett skämt tycker jag xD
    Skräckslagen? Hot and willing skulle jag vilja kalla det. ;)
  • Anonym (hihi)
    pluvdo skrev 2011-11-28 14:13:31 följande:
    Skräckslagen? Hot and willing skulle jag vilja kalla det. ;)
    Haha oh ja xD Sambon stoppar säkert med nöje in sitt organ i den munnen ^^
  • pluvdo
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-28 14:14:19 följande:
    Haha oh ja xD Sambon stoppar säkert med nöje in sitt organ i den munnen ^^
    Oh yeah baby
Svar på tråden Gorgeous Gavin Manlig Sexdocka