• Anonym (Nyfiken)

Sexhistorier ;)

Vad är eran hetaste sexhistoria? Skäms

• Svar på tråden Sexhistorier ;)
  • Nyfiken gul

i fantasin eller upplevd?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Nyfiken)

Spelar ingen roll

• Anonym

Om du vill läsa porrberättelser så kan du googla på "sexnoveller" - det finns gott om siter för det!

• Anonym (tippsi)

när jag var 15år och påväghem en natt från en fest jag hade sälskap av en killkompis det var nästan 30 minus ute och jag hade 4kmhem man kände riktigt hur jeansen frystfast i skinnet. så han erbjöd att jag skulle få sova över hoss han i hans lilla etta.
    min vän hade flickvän och va hade inga sex tankar när vi bestämde att jag skulle sovadär. vi satte på lite musik och kröpner undertänket för att värma oss var på sin sida. efter en timme vaknade jag och kände mig sugen,jag kröplite närmre för att se om jag ficknått gensvar men med baksidan mot för att inte vara för uppenbar (han hade ju ändå flickvän). jag gned mej försiktigt mot honnom och snart vände han sig mot min rygg och började leka med min bröstvårta jag var redan våt och redo å blev ännumer upphetsad och sträckte min hand bak och började runka hans radan hårda sköna övermedel stora kuk. jag fick av mej trosorna och ner hans kalsonger medans han kyste min nakce och smekte min vagina. sendan styrde jag in hans penis i mej och han tog mej bakifrån på sidan efter min första orgasme vände jag upphan på rygg och llamig ovanpå fortfarande med ryggen mot hanoch fortsatte så och han smekte min klitta tills ja kom en andra gång och han i mej.
    Jag har aldrig berättat för nån att vi legat med varandra och jag tror inte han gjorde de heller. dagen efter låtsades vi som inget. och är fortfarande vänner mer än tio år efter!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (tippsi) skrev 2011-11-29 02:51:06 följande:
    när jag var 15år och påväghem en natt från en fest jag hade sälskap av en killkompis det var nästan 30 minus ute och jag hade 4kmhem man kände riktigt hur jeansen frystfast i skinnet. så han erbjöd att jag skulle få sova över hoss han i hans lilla etta.
    min vän hade flickvän och va hade inga sex tankar när vi bestämde att jag skulle sovadär. vi satte på lite musik och kröpner undertänket för att värma oss var på sin sida. efter en timme vaknade jag och kände mig sugen,jag kröplite närmre för att se om jag ficknått gensvar men med baksidan mot för att inte vara för uppenbar (han hade ju ändå flickvän). jag gned mej försiktigt mot honnom och snart vände han sig mot min rygg och började leka med min bröstvårta jag var redan våt och redo å blev ännumer upphetsad och sträckte min hand bak och började runka hans radan hårda sköna övermedel stora kuk. jag fick av mej trosorna och ner hans kalsonger medans han kyste min nakce och smekte min vagina. sendan styrde jag in hans penis i mej och han tog mej bakifrån på sidan efter min första orgasme vände jag upphan på rygg och llamig ovanpå fortfarande med ryggen mot hanoch fortsatte så och han smekte min klitta tills ja kom en andra gång och han i mej.
    Jag har aldrig berättat för nån att vi legat med varandra och jag tror inte han gjorde de heller. dagen efter låtsades vi som inget. och är fortfarande vänner mer än tio år efter!
    Wow, vilken berättelse, sånt gillar vi Flört
  • Anonym (M39)

Det som etsats sig fast tydligast i mitt minne är två händelser ur mitt liv.

Den ena är från Hultsfred där jag efter en blöt natt vakande upp i ett litet två/tremanna-tält, bakfyllekåt som få. Tjejen som jag träffat natten innan kom jag knappt ihåg men nu låg hon med halva kroppen inne i tältet och halva utanför. Hon snackade med massa kompisar och dragkedjan var nerdragen så tältöppningen omslöt kroppen. Hon låg på magen i bara trosorna och jag började försiktigt smeka henne på trosorna för att se reaktionen. Inget mothugg alls så jag fortsatte. Hon höll minen bra och jag avslutade så att det inte skulle bli jobbigt men vi hade en riktigt schysst natt tillsammans senare. Situationen att vi knappt kände, än mindre visste hur hon såg ut var riktigt upphetsande.

En annan gång kom jag hem till lägenheten sent talandes i mobilen så jag satte mig i fönsterbläcket utan att tända några lampor. Rakt över gatan en eller två våningar längre ner lös det svagt och en tv flimrade. Persiennerna var nerdragna men vinkeln gjorde att jag såg hyfsat bra rakt in. Där satt en tjej i en fåtölj i trosorna och smekte sig själv. Jag tappade nästan andan av upphetsning. Jag såg till att gå hemifrån vid samma tid som hon gick vid senare tillfälle, bara för att se lite närmare vem det var.

Hur som helst, två minnen som jag aldrig glämmer även om det säkert är 15 år sen...

• Anonym (P)

En gång när jag var ute så blev jag knullad!

• Anonym (tippsi)

P vilken tur du hade ;)

Svar på tråden Sexhistorier ;)