• Anonym (mamalisa)

huvudvärk för tredje kvällen i rad, gravid v 35

för tredje kvällen i rad nu har jag huvudvärk, förstår inte vad det beror på. Det kommer bara på kvällen, har druckit mycket så det borde inte vara det. Nån annan som är gravid och har det likadant?

• Svar på tråden huvudvärk för tredje kvällen i rad, gravid v 35
  • Anonym (mamalisa)

menar du blodtryck? alla mina värden har varit bra, blodtrycket har till och med varit lågt. Var på kontroll för fem dagar sen.

• Panthera leo

Jag har ganska kraftig huvudvärk av och till. Mina värden är också bra. Men inte mitt hb.. det är lågt. Mina järnvärden är också låga vilket kan ge huvudvärk. Men ta det alltid på allvar, för precis som någon skriver så kan det vara hf. Och det kan komma snabbt. När gjorde du kontrollen sist?

• Anonym (mamalisa)

jag har inte kraftig huvudvärk,  jag tog alvedon och det verkade hjälpa. Nu är det morgon och ingen huvudvärk, få se om det kommer tillbaka ikväll igen Förvånad Jag var på kontroll i torsdags, då togs det bara blodtryck, annars har jag haft fina värden varje gång, järnvärdet har varit bra likaså blodsockret men det kan väl ha hänt grejer sen sist, det är ungefär 3 veckor sen vi mätte blodsockret och järnvärdet.

• Panthera leo
    Anonym (mamalisa) skrev 2011-11-29 08:02:54 följande:
    jag har inte kraftig huvudvärk,  jag tog alvedon och det verkade hjälpa. Nu är det morgon och ingen huvudvärk, få se om det kommer tillbaka ikväll igen Förvånad Jag var på kontroll i torsdags, då togs det bara blodtryck, annars har jag haft fina värden varje gång, järnvärdet har varit bra likaså blodsockret men det kan väl ha hänt grejer sen sist, det är ungefär 3 veckor sen vi mätte blodsockret och järnvärdet.
    Tycker du kan ringa till din bm i alla fall. Hon finns där för dig. Bättre en gång för mycket . Varmt lycka till och hoppas att det inte är något allvarligt.
  • Grazzy
    Anonym (mamalisa) skrev 2011-11-28 21:18:00 följande:

för tredje kvällen i rad nu har jag huvudvärk, förstår inte vad det beror på. Det kommer bara på kvällen, har druckit mycket så det borde inte vara det. Nån annan som är gravid och har det likadant?

Japp, är gravid i vecka 12+4 idag och huvudvärk nästan varje dag trots vätska. Ingen aning vad det kan vara
Svar på tråden huvudvärk för tredje kvällen i rad, gravid v 35