• Anonym (förtal=)

kan man få tillbaka radera inlägg på Facebook?

är de nån som vet om man kan få tillbaka raderade inlägg på facebook.

jag har haft en lång diskution på facebook i min logg med en person som varit rätt elak. på gränsen till förtal m.m. jag kopierade och sparade några inlägg men hann inte med alla innan peronen radera alla sina inlägg.

kan amn kontakta facebook om man behöver dessa inlägg som grund och besvis för anmälan m.m.
    det är inte bara mig det skrevs om utan andra person som denna person skrev saker som är förtal och hot m.m.

hjälp mig       

• Svar på tråden kan man få tillbaka radera inlägg på Facebook?
  • Maskot

Du kan ju försöka.

Men jag gissar att det är försent.   

• enny signatur

inga problem, du kan ladda ner all historik :)

• dendärdamen
    enny signatur skrev 2011-11-28 22:19:23 följande:
    inga problem, du kan ladda ner all historik :)
    Hur ?=)
  • enny signatur
    dendärdamen skrev 2011-11-28 22:26:38 följande:
    Hur ?=)
    dina egn får du fram genom account setting och lägst ner finns en download länk för all fb info.
    den andres finns kvar på samma sätt dvs infon finns kvar. kontaktar du polisen är det troligt att denna info lämnas ut men den kanske finns i din info med, ladda ner och kolla 
  • Anonym (:)))
    enny signatur skrev 2011-11-29 00:33:59 följande:
    dina egn får du fram genom account setting och lägst ner finns en download länk för all fb info.
    den andres finns kvar på samma sätt dvs infon finns kvar. kontaktar du polisen är det troligt att denna info lämnas ut men den kanske finns i din info med, ladda ner och kolla 
    borttagna meddelanden också? revolutionerande för alla otrohetsspekulanter :P själv har jag avaktiverat fejjan sen länge tillbaka så jag orkar inte gå in och kika på min egen...
  • Anonym
    Ursäkta men vart hittar man igen detta då?
  • dendärdamen

jag gjorde det, däremot kom inget som är borttaget med. Bara vännerna jag har nu och meddelandena jag har nu.

• Lacey

De som är raderat är raderat. Och att få Facebook att lämna ut något, även om man polisanmält brukar inte gå.

• Anonym (förtal=)

kan inte hitta kan du försöka förklara lite mer exakt.. har svenska om spsåk på fb
  • Anonym (aha)

Högst uppe till höger finns en liten pil - klicka på den så kommer kontoinställningar fram.
    Där står det längst ner "ladda ner en kopia av dina facebook-information"

Tack för tipset  - ska ladda ner min nu - kul att ha som dagbok!   

• Anonym (förtal=)
    Anonym (aha) skrev 2011-11-29 20:58:13 följande:
    Högst uppe till höger finns en liten pil - klicka på den så kommer kontoinställningar fram.
    Där står det längst ner "ladda ner en kopia av dina facebook-information"

Tack för tipset  - ska ladda ner min nu - kul att ha som dagbok!   

men om jag laddar ner där kommer de inlägg denna vän tagit bort med hit coh förtal finnas med ändå?
Svar på tråden kan man få tillbaka radera inlägg på Facebook?