leker inte
hej, har en pojke som blev 4 månader för en vecka sen veckan innan han blev 4 så brukade han gilla när jag la ner han i sin baby gym då han tyckte det va kul o dra i alla gubbar som hängde där samma var det även om han låg i sköt bordet då låg han där o drog i mobilen som hängde där. I stort sett va det kul att dra i allt han kunde komma åt. Han försökte även alltid vända sig när han låg i sin baby gym. Nu för ett par dar sen så han han slutat med allt, när jag lägger han i sin baby gym så tittar han bara men gör inget mer han försöker inte vända sig han drar inte i gubbarna även vid sköt bordet ligger han bara där. han kan inte ligga länge där heller tar 5 min så börjar han gnälla för att jag ska ta upp han. Jag försöker uppmuntra han till o leka o dra som han gjorde innan samt försöka vända på han men han tycker inte det e roligt utan gnäller mer för jag ska ta upp han. Jag tar givetvis upp han men förstår inte varför han har slutat med allt och är väldigt orolig nu, varför gör han så här?