• Anonym (Kåt, men hämmad)

Behöver råd från härligt perversa, kåta och knullglada människor!

Hej på er.

Är en frisinnad men något hämmad man med sambo. Är trogen ut i fingerspetsarna. Och trivs med det.

Men jag behöver hjälp!

Sexlivet hemma är bra, men börjar efter tio år bli något avslaget. Det märks på tjejen att hon vill ha det lite mer (eller antagligen betydligt mer) kinky. Hon vill testa gränserna.

Grejen är att jag nästan aldrig sett porr, och är inte intresserad heller.

Så jag vill ha tips.

Vad för perversioner gillar ni? Vad får er att gå igång. Vad gör ni för att krydda samlivet och öka spänningen. Eller vad skulle ni vilja göra om ni fick bestämma?

Skriv gärna om ni är man eller kvinna.

• Svar på tråden Behöver råd från härligt perversa, kåta och knullglada människor!
  • Tom Araya

Man.

Prova andra platser för sex, i hemmet eller utanför, exempelvis i bilen.

Inslag av våld/hårdhänthet. Jag har på senare år mer och mer upptäckt att det finns kvinnor som vill ha detta och jag tänder på det. Det kan vara allt från att du bara är lite mer macho och använder lite muskelstyrka när du tar i henne o.s.v. till grövre grejer.
    Min tjej är lite UG och tänder på lite hårdhänthet och smisk.
    Ven vet, hon kanske föredrar motsatt förhållande eller vill prova både och.

I övrigt är det svårt att ge råd utan utgångspunkt.
    Vad gör ni i dag vad det gäller, plats, ställningar mm? Oralsex? Analsex? Massage? Kläder? Rollspel?

• knivskrik

Kvinna.

Vi gillar att ha sex utomhus (mest jag, han tänder på att det tänder mig). Att se spelporrfilmer tillsammans är en annan hobby vi har, en väldigt mysig och samtidigt tändande situation.

• E9E12

Svårt att säga utan o veta var ni står nu men nedan kan väl möjligen ses som ett antal steg att gå i "rätt" riktning.

-Oralsex, både ge och ta
    -Massage med oljor. Olja in varandra som ett härligt förspel. Kyss smek och slicka överallt.
    -Använda leksaker, dildos i olika storlekar, vibrator, bananer, gurkor, fingrar, händer, mm
    -Analsex. Kan ju börja med mindre dildos och finger/fingrar om man vill
    -Utomhussex
    -Rollspel
    -S&M. Lättare S&M med handfängsel, rep och kanske ögonbindel
    -Se erotisk film eller porrfilm tillsammans
    -Filma er själva

Några tips på vad man kan göra för att få det att hetta till lite extra.

• Anonym

Tjej
    Jag gillar lite tuffare tag (ska dock inte utesluta din mysiga o "fina"sexet) men jag gillar när min kille drar mig i håret när han tar mig bakifrån, tar ett lätt stryptag när vi ligger i missionären, spottar lite på min fitta när han slickar mig, Han sitter gränsle över mig o "knullar" mig i munnen, gärna sk deep throat, gillar när han kallar mig hans slyna,slampa, gillar när han säger så du vill ha kuk din lilla slampa.......i like
    Så nu fick du nog en ganska bra bild av vad jag går igång på...Lycka till med sexandet:)

Svar på tråden Behöver råd från härligt perversa, kåta och knullglada människor!