• Notariatet

Djursex-förbud?

En utredare föreslår lag emot sex med djur och en kvinnlig hundskötare menade att djuren plågas av sex. (Med henne kanske Det bör vara bättre att någon knullar en ko än att någon annan våldtas. Är det ett öde värre än döden att knulla en ko, när vi annars föder upp dem för att mördas i förväg?

Själv är jag som en tjur eller bock ibland, knullar min höna som en kanin och min fru vill helst inte ha djuriskt sex. Det är en annan sak och att hundar vill jucka på våra ben.

• Svar på tråden Djursex-förbud?
  • viseversa

Ursäkta men vad fasiken snackar du om?? nej det är INTE okej att utnyttja djur sexuellt. fattar du inte det?

• Notariatet

Men det är okej att de mördas för att ätas upp?

• viseversa
    Notariatet skrev 2011-11-29 09:26:54 följande:
    Ja alla måste äta även människan. Vi har jagat och dödat djur i alla tider. idag är vi så satans många att jakt i skogen inte är aktuellt så då måste man föda upp djur för mat. Men vad har det med sex med djur att göra? inte ens att gämföra enligt mig.
  • Anton Ring
    viseversa skrev 2011-11-29 08:57:15 följande:
    Ursäkta men vad fasiken snackar du om?? nej det är INTE okej att utnyttja djur sexuellt. fattar du inte det?
    Vad spelar det för roll, dom lider ju inte av det.

Vi behöver inte mer moraliska meningslösa lagar.
    En sak om det hade handlat om hamstrar, där kanske en påsättning av en vuxen normalt byggd man skulle orsaka en del skador.

Det roliga i det hela är att väldigt mycket tjejer/kvinnor har just djursex.
    Och när hästen, geten eller hunden sätter på dessa tjejer/kvinnor, så kan jag lugnt säga att djuren ser inte ut att lida det minsta.
    Så en sjuklag som ska kunna sätta människor i fängelse i 4år Kräks

btw, jag tycker djursex är äckligt.
  • Anton Ring
    tomten är far till alla barn skrev 2011-12-09 02:51:57 följande:

" target="_blank">

Hehe, den fick mig att skratta rejält.
    Skön låt, som tydligen en Svensk gjort.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Anton Ring skrev 2011-11-30 12:08:57 följande:
    Vad spelar det för roll, dom lider ju inte av det.

Vi behöver inte mer moraliska meningslösa lagar.
    En sak om det hade handlat om hamstrar, där kanske en påsättning av en vuxen normalt byggd man skulle orsaka en del skador.

Det roliga i det hela är att väldigt mycket tjejer/kvinnor har just djursex.
    Och när hästen, geten eller hunden sätter på dessa tjejer/kvinnor, så kan jag lugnt säga att djuren ser inte ut att lida det minsta.
    Så en sjuklag som ska kunna sätta människor i fängelse i 4år Kräks

btw, jag tycker djursex är äckligt.
    Hur visste du att djuren inte lider? Tycker du det är naturligt?

Vad är det för fel på moral förresten? 
  • Lussi
    Notariatet skrev 2011-11-29 09:26:54 följande:
    Den jämförelsen är bortom allt rimligt resonemang, skrämmande att det inte säger sig självt för vem som helst!?
  • Lussi

Ingen människa med frisk inställning till sexualitet tycker att sex med djur är ens i närheten av accepterbart!! 

• lykantrophona
    Lussi skrev 2011-12-15 18:15:33 följande:
    Den jämförelsen är bortom allt rimligt resonemang, skrämmande att det inte säger sig självt för vem som helst!?
    Nej, jag tycker nog att om jag fick valet att ha sex med någon eller bli mördad av den, så vet jag vad jag skulle välja.

Du tycker väl helt enkelt att det är "mer naturligt" att äta upp djur. Men jag kan informera dig om att artöverskridande sex händer i naturen också. Naturen har ingen egen moral. Saker bara händer.

Så nej, det är inte självklart om man är redo att ifrågasätta kulturella normer.
Svar på tråden Djursex-förbud?