• Anonym (G)

Hur använda G-punktsstav?

Jag har köpt en sån och provat två ggr men får inte till det. Har hittat min g-punkt annars så det är inte problemet. Vad använder ni andra för teknik med g-punksstav?

• Svar på tråden Hur använda G-punktsstav?
  • piffen

Inte en aning, tycker det är för kort "böj" på dessa så man inte kommer åt tillräckligt framåt typ...
    Dessutom är det svårt att hålla/nå själv utan att den "snurrar" åt fel håll, ja ni kanske fattar.

Min teknik är helt enkelt att instruera killen som får sköta den och kan ju säga att den inte används som g-punktstav så ofta utan mer som vibrator.

Kanske någon som kan tipsa om en bra sådan här:)

• Anonym (samma)
    Anonym (G) skrev 2011-11-29 14:36:20 följande:
    Jag har köpt en sån och provat två ggr men får inte till det. Har hittat min g-punkt annars så det är inte problemet. Vad använder ni andra för teknik med g-punksstav?
    Det undrar jag också! Skumt, för med hårt tryck uppåt-inåt av en mans fingrar är det hur skönt som helst. Jag vet precis hur min g-punkt fungerar och var den sitter! Det var den känslan jag var ute efter!

Har köpt en LELO Gigi, och den var dyr så jag är rätt besviken. På recsensionerna står det ofta att g-punktsstavarna får alla tjejer att komma hur mycket som helst. Jag har lätt för att få orgasm med min partner, men inte med leksaker/stavar. Men det kanske är nåt fel på mig, för jag tycker inte att Rabbit Pearl-staven är särskilt skön heller.
  • Anonym

Jag har en g-aston som är ganska hård och har en pigg i toppen. Jag måste vara rejält upphetsad först men när jag då börjar massera och trycka med "piggen" mot g-punkten så... Tungan ute

• Lis Alm

g-punkten stimuleras bäst genom tryck, så tryck med den samtidigt som du har vibrationerna på.
    Hoppas att du hittar sättet som funkar för dig.
    Lycka till!

Svar på tråden Hur använda G-punktsstav?