• Anonym (Scary Hairy)

Hur långt upp rakar nu benen/låren??

Förr rakade jag till knäna, men nu förra sommaren upptäckte jag svarta hårstrån på låren och tog till rakhyveln vilket jag ångrar nu jag borde ha blekt..får massa röda prickar vid rakningen just där.

Hur långt upp rakar ni er och hur ser egentligen andra ut på "överlåren" ?

• Svar på tråden Hur långt upp rakar nu benen/låren??
  • Anonym

Jag är hårig som en apa mer eller mindre, eller som min sambo säger, jag har håriga ben som en 14 -årig fotbollsspelare.
    Jag rakar bara upp till knäna, men är ganska hårig på låren men då det är ljust skiter jag i det.

• whitetrach86

rakar hela vägen upp....

• Twiist3d

Hela vägen, har ljusa hår på låren.

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Stövelkatten

Rakar kanske 10cm över knäna. Fjunet på låren känns knäppt att raka, då får man ju börja raka hela kroppen. :)

• flumhum

upp till knäna, ingen ser mina lår..

• Anonym (Scary Hairy)

Jag hade blonda små fjun förut, men förra sommaren blev många av dom mörka och började växa, på insidan av låren inte helt runt om. Ganska glest sitter dom.

Någon som har blekt hår på kroppen, hur blir resultatet och vad använder ni?

• Anonym (Scary Hairy)
    whitetrach86 skrev 2011-11-29 17:21:31 följande:
    rakar hela vägen upp....
    Hur kom det sig,? hade du som jag, får du också röda prickar just på överlåren..?
  • Anonym (lina)

Rakar kanske två decimeter upp på låren..har så ljusa, glesa hår längre upp.

Svar på tråden Hur långt upp rakar nu benen/låren??