• Anonym (leksak)

Klitorisvibrator under samlag?

Jag och min fästman har bestämt oss för att inhandla en klitorisvibrator som vi kan använda under samlag. Inte för att jag har svårt att få orgasm utan för att jag får skönare orgasmer om man blir stimulerad på fler ställen samtidigt ;P

Nu har jag tittat runt lite på nätet och jag är lite osäker. Vi vill inte ha någon vibrator som man sätter på fingret, händer och fingrar kan vara ivägen ibland! Utan något som man kanske kan fästa på mannens penis.

De som jag sett fungerar också som penisring. Men något sådant behöver vi inte. Min man har ganska stor kuk och kan inte ha en vanlig kondom för att den klämmer åt runt roten och han tycker inte om det så en penisring är inte att tala om.

Har ni några bra tips?

• Svar på tråden Klitorisvibrator under samlag?
  • Anonym (...)

Om ni vill ha något som sätts fast på snoppen men han inte vill ha något runt snoppen är det ju lite svårt?
    Det finns ju hur mycket klitorisvibratorer som helst som du inte behöver sätta på fingret.
    Köp ett par trosor med vibrator i, sen drar du dem åt sidan när han ska in =) 

• Anonym (leksak)

rättelse: han vill inte ha något som spänner åt :P

• Anonym (leksak)
    MrSmith skrev 2011-11-30 11:47:19 följande:
    Wevibe är en underbar uppfinning.
    det lät intressant..
  • Anonym (själv)

Fast jag tycker att det är bättre att kunna bestämma själv hur jag vill styra vibratorn.
    Sitter den fast på honom så blir det så "ryckigt" och kasnke inte där jag vill ha det
    Har flera olika vibratorer, bla nån man kan sätta på fingret och jag gillar alla på olika sätt och varierar  

• MrSmith

Kolla på wevibe 3 dyr men perfekt. Den sättsfast på dig och styrs med en fjärrkontroll. Svår att beskriva så sök på we-vibe 3.

• Xpando
    MrSmith skrev 2011-11-30 11:47:19 följande:
    Wevibe är en underbar uppfinning.

Fungerade inte alls för oss och för 1200:- så var det pengar i sjön!
  • Lis Alm

Ett ägg kan kanske vara bra. Bara att lägga ägget och hålla i sladden om det behövs.
    Här är ett litet som inte bör vara i vägen:
    lustjakt.se/Produkt/Cherry_bullet.aspx
    (man kan också använda det invändigt samtidigt som samlag)

We vibe är också riktigt bra samtidigt som samlag, då får du stimulans både mot g-punkten och klitoris samtidigt som samlag och killen får också känna på vibrationer mot penisen.

• Anonym

Det finns vibratorer som sitter fast i väldigt stora, mjuka ringar. Klämmer inte åt. Fast som någon skrev ovan, det blir ryckigt, om han inte ligger still i dig och du använder honom som vibratorstav. Personligen föredrar jag en liten vibrator jag själv håller i. Äggen är lite för stora och klumpiga. Plocka bort ringen till denna. Den är meckig att få på, särskilt om han är stor men vibratorn är skön och ovanligt tyst.
    http://lustjakt.se/Produkt/x-factor_ring.aspx

Svar på tråden Klitorisvibrator under samlag?