• Anonym (Searching)

Varför så svårt?

Jahopp, finns säkert massor me trådar om just detta .. Men vart ska man leta efter dessa underbara tjejer? 
    Har sambo sen 9 år & barn, men har sen lång tid velat ha me en tjej i sänghalmen att få mysa me.. E bi & min sambo tycker att de e upphetsande att ja tänder på tjejer..  
    Har provat en massa sidor & e förtillfället medlem i knullkontakt .. 
    Blir oftast bara besviken, så många killar som utger sej för att va tjej för att få en stunds sexchattande, sen tjejer som visar intresse men sen "försvinner" .. Hmm!?!
    Kanske nåt fel på mej eftersom ja inte kommer nånvart, inte ens på en ren knullsida ..    
    Nån som lyckats hitta de ni sökt efter på nån bra sida?  Elle, hur har ni funnit eran skatt? Flört 

• Svar på tråden Varför så svårt?
  • medina90

Jag har varit medlem på bc ett tag... både bra och dåliga erfarenheter... men det är ju inte helt lätt alltid...men är på det stora hela nöjd.Glad

• mariaberg90

Jag använder mig av en sida som heter www.knullsida.se varit medlem där länge och finns många tjejer och killar där och det är åt det lite mer erotiska hållet hehe. Finns cam/chatt funktion som är riktigt bra där. är gratis för oss tjejer och kostar något lite för killar har jag för mig. Har hittat en hel del snyggingar där som man cammat med hihi

• fraggelmysan

Hej..Jag är i samma sits som du... Du kan la skriva till mej om det är av intresse :) har inte letat så spec mkt..Det kommer om det kommer typ ..

Svar på tråden Varför så svårt?