• Scream2

Vattenfontän till katt?

Vem är bäst? Tystat, enklast? Snyggast?

Tipsa mig! 

• Svar på tråden Vattenfontän till katt?
  • Majsan70

Vi har nu en Drinkwell Big dog till våra djur. Den är helt suverän o håller mycket vatten. Tyst förutom när vattnet är på väg att ta slut.

Innan hade vi en Cat It med kupol. Den sörplade lite mer  men inte mycket och var väldigt uppskattad av djuren. Men den höll minrde vatten o satte igen på ett helt annat vis.Snygg har för mig absolut inget intresse så där kan jag inte svara.

• enavmig

Vi har en Drinkwell Premium som vi är nöjda med. Inte snyggast på stan men det spelar mindre roll för oss. I svart är den rätt stilren.

Innan hade vi också en Cat It med kupol. Där fick vi rensa pumpen i stort sett varje dag pga av katthår (en av våra katter gillar att doppa både tassar och svans i vattnet) men vår Drinkwell har även ett yttre filter där det mesta fastnar. Katterna verkar gilla Drinkwellen något mer och den har större vattentank så man slipper fylla på stup i kvarten. Den är också tystare.

Tror inte det var någon större prisskillnad mellan de två.

• VIldamary

Vi har oxå en drinkwell, jätte bra och då har vi en hund och tre katter. Fyller på var tredje dag och diskar ur tvar tredje dag.

• Pussesnuttan

Vi har Cat mate, den är tystare och lättare att göra ren än de Drink well automater jag provat tidigare.

• meldeah

Vilken bra fråga, jag har också funderat på en sådan.
    Vad ligger dem på prismässigt? Vilken är den bästa billigaste?

• AMinima

Hej, Jag undrar om det finns några vattenfontäner utan sladd? Tex som drivs av batteri eller laddningsbart på något sätt.. eller är alla vattenfontäner sånna man måste sätta in kontakten i väggen så att säga? 
    Mvh Minima 

• nemo1
    AMinima skrev 2013-06-17 14:33:40 följande:
    Hej, Jag undrar om det finns några vattenfontäner utan sladd? Tex som drivs av batteri eller laddningsbart på något sätt.. eller är alla vattenfontäner sånna man måste sätta in kontakten i väggen så att säga? 
    Mvh Minima 
    Alla är med kontakt.
Svar på tråden Vattenfontän till katt?