• Anonym (Faster)

En dold talang - Vart vända sig?

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden då jag ville vara anonym. Det går visst inte att vara det någon annan stans än här.. Lite dåligt tycker jag.. 
    Hur som helst, jag har ett syskonbarn på 16 år, hon har haft ett ganska tufft liv och bott i olika fosterfamiljer nästan hela sitt liv vilket har gjort att vi tyvärr har mist ganska mycket av kontakten.
    Hon är fruktansvärt vacker och det lyser av henne, de få gånger jag träffat henne under de senaste åren så märker jag att hon är en person som man blir varm av, hon har en lugnande effekt samtidigt som hon sprudlar.
    Idag la hon upp ett klipp på facebook där hon sjunger en låt som hon skrivit själv, och jag blev riktigt paff!
    Hon är SKITduktig på att sjunga!! 
    Jag har hört att folk har sagt det, men inte riktigt trott att hon var SÅ duktig.
    Ni som har hört Sofijah, tänk er henne fast en lite mer mogen och stadig version.
    Som en blandning mellan Sofijah och Amy Diamond nästan. (så låter det iallafall när hon sjunger på svenska)
    Eller ja, det går inte riktigt att beskriva..
    Hon har en behaglig röst, ljus, mörk, lite småhes, ja fantastiskt bra röst helt enkelt.
    Har skrivit till henne att hon är duktig men det verkar inte som att hon vill tro på det, jag har skrivit att jag tycker att hon ska gå vidare med sång och musik, men det tycker inte hon för hon tycker att hon är dålig...
    Nu undrar jag om det finns något ställe dit man kan skicka klippet lite i smyg, så hon kanske, förhoppningsvis, blir sedd. Tjejen förtjänar verkligen att få synas och höras, och folket förtjänar att höra henne.

//Fastern som hittade en dold talang Hjärta

• Svar på tråden En dold talang - Vart vända sig?
  • MickeN1973

För att man ska ta sådant på allvar ska uttalandet komma från en person i branchen.

Har hon publicerat det på facebook och gjort det publikt,  då lär det säkert sprida sig till relevanta personer helt av sig själv  

Svar på tråden En dold talang - Vart vända sig?