stora rumpor
Älskar tjejer/kvinnor me stora fina runda rumpor.
fler som delar detta ämne?
Älskar tjejer/kvinnor me stora fina runda rumpor.
fler som delar detta ämne?
Håller med , hellre en tjej med något att kläma på än en spenig barnrumpa.... brrrr
Nä, det är inte alls snyggt.
Jag har faktiskt en bild på en kvinna med ganska stor rumpa i mitt galleri. Hon har blå klänning.
Ju större desto bättre...Inga smårumpor för mig;)
Mmmm, storleken har betydelse
mmmmm... PAWG
Jag är själv kvinna men gillar (tänder..?) på en vacker kvinnokropp.
En kvinna är enligt min mening mycket vackrare och sexigare med lite former (OBS; inte fet!), det ska ju synas att det är en kvinna och inte en liten tjej (eller en pojke?).
Jag gillar både bröst och rumpa, med mera... (men silicon går bort för min del).
Tycker kvinnan på bilden är mycket sexig, möjligen en liten aning för bred om lår och rumpa(?),
men mycket hellre det än en spinkig tjej!
Min man delar min uppfattning (han tycker kvinnan på bilden är näst intill perfekt!) och de allra flesta män jag känner, både arbetskamrater och manliga vänner, verkar tycka samma sak.
Jag har hört flera män säga att en smal tjej/kvinna kan vara vacker på bild men att de i verkligheten känner sig mer attraherade av en kvinna med former.
Själv är jag rätt nöjd med mina former, jag tycker att min rumpa är rätt så rund och fin, absolut mera stor än liten. Men min man säger att jag gärna skulle få lägga på mig ett par kilo om det skulle ge mig mer rumpa och bröst.
Om det kommer till sex i verkligheten så verkar det som de allra flesta män jag känner föredrar en kvinna med former, alltså med runda och fina rumpor!
Älskar stora rumpor.
Stor och stor, men välformad och fyllig. Precis som min frus rumpa är. Birger...du hade nog inte tackat nej till att se hennes rumpa med tanke på vissa bilder du har. Hehe.
jag har en sån ;)