• junilycka

Tog ni reda på könet? Var båda överens om detta från början?

Hej..Är jättenyfiken på om jag bär en flicka eller pojke och vill ta reda på detta vid ett ultraljud. Vi gjorde detta vid det förra barnet och båda var överens och ångrade oss inte ett dugg. Denna gången tvekar min man och vill inte göra det och jag får väl vika mig där men är sååå nyfiken! Någon som är i liknande sits?

• Svar på tråden Tog ni reda på könet? Var båda överens om detta från början?
  • krompa

Vi har kollat alla gångerna. Dock har de som regel här att båda föräldrarna måste vara sams för att de ska berätta.

• Hettie

Vi var överens om att vi ville kolla könet. Och jag tror absolut att det kommer bli så till nästa barn också!

• Havsjungfrun

Vi har inte kollat med våra två barn och kommer inte att göra det med bebisen i magen heller. Var fullkomligt överrens om det.

• moruppgren

Vi kollade med dottern och det var vi överens om. Vi är båda sjukligt nyfikna och kunde inte hålla oss :)

• irruz

Vi kollade, jag ville men inte han från början.. Jag propagerade för alla "fördelar" med att veta (egentligen bara för att jag var så nyfiken!) o han blev mer o mer nyfiken själv o ville också veta. Nu har han sagt att vi kan avsolut ta reda på vad nästa blir, för han tror jag kommer bli odräglig annars ;) men vi är överens om att ifall det inte syns på RUL så får det bli en överraskning :)

Svar på tråden Tog ni reda på könet? Var båda överens om detta från början?