Någon här som blivigt gravid....
efter återförande av ägg som legat i frysen. har själv 4 ägg som ligger och väntat på att få bli syskon till min mirakelson. Han blev till på det fjärde ivf-försöket. Önskar Lycka till er som äntligen fått ett + !
efter återförande av ägg som legat i frysen. har själv 4 ägg som ligger och väntat på att få bli syskon till min mirakelson. Han blev till på det fjärde ivf-försöket. Önskar Lycka till er som äntligen fått ett + !
Jag själv har "bara" ett barn än så länge men en god vän till mig har två provrörsbarn, det ena efter ett färskt försök och det andra efter frys.
Grattis!!!
Jag har en kille som kom till på ett färskt ivf-försök och nu väntar jag syskon som efter ett frysförsök. För oss gick det på första frysförsöket, vilket var tur eftersom vi bara hade ett i frysen
Om kliniken har sparat bra ägg, så är chanserna nu rätt stor att lyckas även med frysförsök.
Kram
Linda
Jag fick första dottern på andra färskförsöket och en hel drös ägg i frysen.
Första FET:et därefter blev jag gravid men fick tyvärr missfall.
Andra FET:et blev jag gravid igen, men den här gången stannade bebisen och sparkar för fullt i magen just nu.
Lycka till!!!
Är nu äntligen gravid efter andra frysåterföringen.....hade nästan börjat ge upp...men man ska visst aldrig ge upp...
Lycka till!!!
... såg nu att jag skrev Grattis i fel tråd...så olämpligt....
Gittegull: Jag ber om ursäkt. Samtidigt är jag nyfiken på hur det har gått för dig?