• Anonym (Panik!)

Min sambo har sex med sin syster!!!

Fick reda på igår att min sambo har sex med sin syster! Jag har varit borta på kurs en del och nu satt jag här och skulle försöka dölja min sambo och mins hemmagjorda lilla film som vi gjord för eget intresse! När jag skulle kolla om de var dolda och sökte på dem hittade jag filmer på han och hans syster där de hade sex! 

Filmerna var skapade den 4 september, då var jag borta på kurs! Har inte pratat med honom ännu för jag hittade dem nyss och vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!!!!Skrikandes 

• Svar på tråden Min sambo har sex med sin syster!!!
  • Anonym (urk)

Nä men fy och usch. Kräks

Är de helsyskon (alltså via blodet?)

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-02 12:44:47 följande:
    Är de HEL syskon ... ??
    Spelar det någon roll, hel eller halv. Lila illa både och. De har ju samma förälder på något vis.
  • Sweet life

Aj då!

Är de hel eller halvsyskon spelar ingen roll.. Incest är det oavsett! Jag skulle konfrontera honom och sen be han dra!

• Fru Anna

Personligen skulle jag bli galen på om min sambo hade sex med någon annan oavsett vem det var.

• Anonym

Är du säker på att de är biologiska syskon. Låter helt sjukt!
    Brottsligt väl?

• Anonym

Jag förstår inte varför folk här på FL har så svårt att prata med andra för...
    Hade det varit jag som sett de där hade jag slängt mej på telefon och ringt och undrat va fan dom håller på med :P

• Anonym

vad du ska göra? lämna äcklet

• UntilTheDark
    Fru Anna skrev 2011-12-02 12:46:46 följande:
    Personligen skulle jag bli galen på om min sambo hade sex med någon annan oavsett vem det var.
    Jo visst men SYSKON är faktiskt ännu värre enligt mig. Incest.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-02 12:47:01 följande:
    Är du säker på att de är biologiska syskon. Låter helt sjukt!
    Brottsligt väl?

det är väl inte brottsligt. däremot får de inte skaffa barn
Svar på tråden Min sambo har sex med sin syster!!!