Små bruna flytningar i v. 11 - uppgiven :(
Som rubriken säger, jag är gravid (?) i vecka 11 (10+2) och har mått prima fram till i onsdags kväll.
Upptäckte då brunfärgad flytning på pappret vid ett toabesök. Sedan dess har det fortsatt, varje gång jag är på toaletten syns det seg/slemmig ljusbrun flytning på pappret. Har inte ett dugg ont eller så.. Och det är egentligen inte särskilt mycket åt gången, har trosskydd i bara för att och det syns bara ytterst, ytterst lite där..det som syns tydligt är på pappret när jag torkar mig.
Ringde gynakuten i onsdags kväll för att rådgöra, fick prata med en jättevänlig sköterska som sa att bruna flytningar inte alls behöver vara anledning till oro..och särskilt inte när jag inte har ont. Hon avslutade med att "det där kommer nog att gå bra skall du se".
Jag kan liksom inte köpa det ändå, känns som att loppet är kört :(
Har haft väldigt diskreta gravsymtom den här gången redan från början (har en snart tvååring sen tidigare) så jag kan egentligen inte säga något om de avtagit eller ej..
När jag googlar (och hittar gamla FL-trådar på ämnet ) är det ungefär 50/50 att det har antingen gått bra eller det har varit början på MF eller tecken på MA.
Känner mig bara så ledsen och uppgiven.. Har tid privat för UL på tisdag sedan tidigare, känns som en grym evighet att gå över hela helgen och mer därtill i väntan.. Det är inte heller min stil att trotsa rådgivande gynsjuksköterska och åka in till Gynakuten Huddinge och kräva si och kräva så (vilket annars brukar vara ett hett tips i sådana här forum).
FAN jag är bara ledsen
Nån i liknande sits just nu? Eller som varit?