• Pajsarn

Akut HJÄLP!!! Bikini på Söder?!?!

Åker till Thailand på söndag, stannar till en dag i Stockholm. Hittar inte min bikini, fatta problemet!!!!! Min sista räddning är en tur på stan i morgon.... Ska bo på Clarion Södermalm, finns det ngn underklädesbutik där med bikinis?!? Snälla hjälp mig!!!!

• Svar på tråden Akut HJÄLP!!! Bikini på Söder?!?!
  • Pajsarn

Thailands storlekar passar inte mig..... Ca 40 över rumpan o 75 E över bysten! Behöver en riktig underklädesaffär som säljer typ Triumph eller liknande!

• Skruttelito

Som ovan - Ringen (som ligger rakt över gatan sett från Clarion) har de "vanliga" butikerna, där kan du säkert hitta nåt. Annars finns triumph på Götgatan, utanför köpcentret. Åhléns ligger näst intill vägg i vägg med Clarion och de har säkert en och annan bikini. Du kommer säkert hitta nåt som funkar.

• matilda77

Ringen köpcentrum som nån sa De har underklädes affär, hm, lindex etc promenera längs götgatan så kanske du hittar nån butik
    Åhléns finns också.
    Trevlig resa.

• Pajsarn

Åh tack så mycket för hjälpen, det är ju inte riktigt säsong......Hur länge är det öppet lördagar?

• Suck och suck

"Details" på

Götgatan 62
    08-694 95 90

Öppettider:
    Måndag-Fredag 10.00-18.00
    Lördag 11.00-16.00
    Söndag Stängt

Närmaste t-banestation: Medborgarplatsen.
    Butiken befinner sig mitt emot Göta Lejon.
  • Skruttelito
    Pajsarn skrev 2011-12-02 22:57:35 följande:
    Åh tack så mycket för hjälpen, det är ju inte riktigt säsong......Hur länge är det öppet lördagar?

10-17
Svar på tråden Akut HJÄLP!!! Bikini på Söder?!?!