Jag kan INTE sova men är trött som f*n ...Gravid v33!
Jaha, då sitter jag här igen..en vecka av sömnproblem har hållt i sig nu,
Jag kan max sova 3 timmar på natten, ändå är jag hur trött som helst..somnar vid 23 på kvällen, blir då så trött att det känns som jag hamnar i koma, vaknar klockan 01 - sen är det kört..sitter vaken efter det tills klockan blir tidig morgn..kan bara inte somna om! Alltid samma sak! och då kommer verkligheten ikapp mig för jag har en 1 åring att ta hand om.
Blir helt slutkörd, blir fruktansvärt trött igen vid 10 tiden på morgnen eller liknande, men då går det ju inte att sova! Så då är hela dagen förstörd och jag blir den mest grinigaste människan på denna vår jord..blir yr, kallsvettas, svimmningskänslor och SÅ JÄVLA TRÖTT! det sjuka är att det inte alltid som jag lyckas somna ens när 1 åringen lägger sig för att sova middag..För nej, då ska jag åter igen ligga och vrida och vända mig i sängen. Va f*an är problemet? jag orkar inte med detta mer..detta slutar med att jag inget annat kan göra än att ligga i soffan hela dagen och må skit när mannen kommer hem från jobbet, jag har ju inget liv!
känns som jag håller¨på att nå bristningsgränsen..och som en fd-rökare, känns det inge bra..men såklart jag håller mig borta..men rökningen var mitt lugn...
En annan sak, jag har börjar svettas som en gris på natten, vaknar alltid av att jag är jätte blöt! är det normalt hos höggravida? Hade aldrig problem min första graviditet så där är jag ovetandes..