• An0nym0us

Hur får jag libresse att sluta smsa min farsa?

Min pappa får konstiga sms av libresse, här är ett sms han fått, senaste smset tror jag: Libresse tipsar: "Hej! Det här är din mens som sms:ar för att berätta att jag tänkte hälsa på nu. Vi kör på som vanligt med blod och så!? Hoppas det är okey?"

Sen går det inte att svara för att be dem sluta smsa för det finns inget nummer :S

Någon som vet hur man får dem att sluta? Eller varför libresse smsar?

• Svar på tråden Hur får jag libresse att sluta smsa min farsa?
  • Anonym

Håller libresse ens på med sånt?
    Ta hjälp av hans operatör.

• Helle333
    An0nym0us skrev 2011-12-03 15:49:10 följande:

Min pappa får konstiga sms av libresse, här är ett sms han fått, senaste smset tror jag: Libresse tipsar: "Hej! Det här är din mens som sms:ar för att berätta att jag tänkte hälsa på nu. Vi kör på som vanligt med blod och så!? Hoppas det är okey?"

Sen går det inte att svara för att be dem sluta smsa för det finns inget nummer :S

Någon som vet hur man får dem att sluta? Eller varför libresse smsar?

ring dem. slutar det inte så hota med polisanmälan. de får inte skicka ut sånt där utan nummer man ska smsa för att slippa skiten och iom det fortsätter trots hot med anmälan så anmäl. Min smabo blev traksserad och bombarderad av mail, sms och kataloger ifrån LaRedoute. Det krävdes att jag ringde dem och hotade med polisanmälan för trakasserier för att de skulle sluta
  • An0nym0us

Har mejlat men får aldrig något svar! Har ringt men kommer aldrig fram för ingen svarar! Det står Libresse men inget nummer på smset så man kan svara eller ringa tillbaka.

Är det någon mer som fått såna sms?

• An0nym0us
    Anonym skrev 2011-12-03 15:54:55 följande:
    Det måste vara det här:
    www.libresse.se/Min-mens/min-menskalender/

Någon har kanske råkat skriva fel telefonnr och så skickas det till din pappa istället.
    Maila libresse!
    Ah! Får väl fortsätta ringa och försöka få tag i någon för att be dem snällt att sluta.
  • Anonym

Har du ringt till 020-73 55 00 under kontorstid på vardagen?

• An0nym0us
    Anonym skrev 2011-12-03 15:54:55 följande:
    Det måste vara det här:
    www.libresse.se/Min-mens/min-menskalender/

Någon har kanske råkat skriva fel telefonnr och så skickas det till din pappa istället.
    Maila libresse!
    Tittade på länken och det var konstigt för ingen har registrerat sig där så konstigt att de skickar sms..
  • An0nym0us
    Anonym skrev 2011-12-03 15:59:02 följande:
    Har du ringt till 020-73 55 00 under kontorstid på vardagen?

Japp! brukar ringa med mobilen omd et har någon betydelse...har ringt tre gånger

• An0nym0us
    Helle333 skrev 2011-12-03 15:54:22 följande:
    ring dem. slutar det inte så hota med polisanmälan. de får inte skicka ut sånt där utan nummer man ska smsa för att slippa skiten och iom det fortsätter trots hot med anmälan så anmäl. Min smabo blev traksserad och bombarderad av mail, sms och kataloger ifrån LaRedoute. Det krävdes att jag ringde dem och hotade med polisanmälan för trakasserier för att de skulle sluta
    Mm det sjuka är väl att ingen har registrerat sig hos dem förut så det är konstigt att de ens har hans nummer....det är väl inget allvarligt med smsen men lite störande tycker han som endast använder telefonen till sitt jobb.
  • LitenEmma91

Det är väll nån som skrivit fel nummer bara

Svar på tråden Hur får jag libresse att sluta smsa min farsa?