Tvätta trosor innan användning
Köpte trosor idag som är så fina, men har ingen tvättid förrän onsdag
De är köpta på gina så de hänger ju bara som de är i butiken utan att vara paketerade.
Kan man använda dom innan tvätt?
Skulle ni ha gjort det?
Köpte trosor idag som är så fina, men har ingen tvättid förrän onsdag
De är köpta på gina så de hänger ju bara som de är i butiken utan att vara paketerade.
Kan man använda dom innan tvätt?
Skulle ni ha gjort det?
Vet att endel inte gör det för att de ska ha kemikalier på sig eller nåt, men jag skulle använda dem. Tror inte det kan va nån större fara
jag har aldrig tvättat trosor innan användning.
jag använder alltid innan jag tvättar
Jag tvättar alltid alla kläder innan jag använder dem. Särskilt underkläder. Många kan ha provat trosorna i provhytten innan dig... (om de inte låg i en ask) Skulle du använda din kompis använda trosor?
Klart man tvättar underkläder innan använding!
Ingen klisterlapp, men jag har svårt att tro att folk provar trosor i affären utan sina egna på? Det har jag iallafall inte gjort.
Men nu tog jag av mig dom då jag fick bilder av att kemikalier och andras underlivsbakterier klättrar upp och in i mig.
Men självklart tvättar man innan! Allt annat är äckligt! Folk kanske har provat dom och tänk alla som pillat på dom med sina äckligt fingrar :0 * ryser*
hadde tvätta upp dom lite snabbt i handfatet, för dom e ju rena eju ingen som använt dom
Jag tvättar alla kläder innan de används.
Äckligt annars tycker jag med alla kemikalier o alla som tagit i plaggen.