Min dotter är en jävel på att rocka rockring!
Vad är ditt barn bra på?
Vad är ditt barn bra på?
Sonen på 6.5 år är extremt bra på att vara en bra kompis och på att uttrycka sig. Och då menar jag extremt. Han är snällast i hela klassen och får beröm hela tiden för sin bra kompisanda.
Dottern på 4 år är bra på allt. Men främst på att sjunga, hon är mycket musikalisk. Och på att simma, hon kan hoppa från trampolin, simma upp till ytan och simma till andra sidan bassängen och mer.
Dottern på 8 månader är bra på att äta själv. Och på att slåss. Skitunge.
Min dotter är en jäkel på allt som kräver styrka (lyfta, hänga i ringar osv) och på att säga ifrån när hon tycker att något är fel.
Min mellanson är en hejare på att bygga med Lego både efter instruktion och "fritt"
Min minsta son är bara bäst på att sprida glädje omkring sig!
Härligt att ni svarat. Men jag vill ha 300 svar till! (eller är det bara provocerande trådar som ger så många svar?)
Känner igen min dotter i Bonanzas 6-åring, min tjej är också snällast.(tyvärr)
Finular på en ny provokativ tråd..(har tappat greppet rejält efter sista graviditeten så det kommer ta tid)
Min son går i trean och har femmans mattebok redan. Han är stark och extremt omtänksam
Mellandottern är hjälpsam och glad. Läraren tycker att hon är toppen och kallar henne för sin solstråle. Hon är så duktig på att måla och pyssla.
Lilla dottern är så duktig på att klättra(:-/). Hon är tidig med att prata och har ett väldigt stort ordförråd.
Min dotter är bara 1 år och 10 månader men hon är duktig på att vara busig och uppfinningsrik! Hittar alltid på nya sätt att kunna busa och upptäcka!
MItt barn är kreativt och hittar alltid på så bra lekar och sagor. Sen är han väldigt omtänksam mot både människor och djur.
7 åringen är fantastisk med hästar och en jäkel på att rida.
4 åringen har mer social kompetens än mig ;)
1 åringen kan klättra upp på allt, även bokhyllorna på dagis.
Vår 20 månaders är en jävel på att göra kullerbyttor!
4 åringen är en mästare att vika tvätt.
8 åringen skriver snabbt ihop egna små böcker och illustrerar dessa själv.
4 åringen är en mästare att vika tvätt.
8 åringen skriver snabbt ihop egna små böcker och illustrerar dessa själv.