• Anonym (Nillan)

Ni som är otrogna, hur döljer ni det?

Hur bär ni er åt för att eran partner inte ska få veta? Och vad har ni för relation till den ni är med då ni är otrogna? Alltså är det en kompis, en chef, en arbetskamrat etc?

• Svar på tråden Ni som är otrogna, hur döljer ni det?
  • Philippa

Varför vill man vara otrogen? Om man inte är nöjd med sin relation är det väl bättre att göra slut?

• Anonym
    Philippa skrev 2011-12-03 19:03:53 följande:
    Varför vill man vara otrogen? Om man inte är nöjd med sin relation är det väl bättre att göra slut?

håller med till fullo.... man bara sårar den andra partnern om den får reda på det!!
  • Anonym (fy mig)

En person som arbetar på samma arbetsplats som jag. En stor arbetsplats, och vi arbetar inte på samma avdelning. Vi "jobbar över" båda två.

• Anonym (Nillan)

Nu var det inte det som var frågan....
  • viseversa
  • Red drum

Men det var väl inte det som var frågan! Jag kan dela med mig av en historia från min gata! Två familjer som varit vänner i 17 år och vars barn är i samma åldrar, heter samma namn (av nån jävla märklig anledning) och de umgicks varenda dag! Tror ni inte på fan att det kryper fram att mamman i den ena familjen och pappan i den ena har en affär??

De försökte dölja det men det kom fram när ena frun följde sin magkänsla och läste man ens sms på mobilen när han var i duschen. Där var en saftig sex-sms-konversation i full gång! Mycket bajsnödigt...

Båda familjerna är nu splittrade och karlarna bor kvar, de som varit bästa vänner sen 17 år tillbaka, är nu bittra fiender och pratar inte med varandra. Härlig stämning på gatan.....

• Anonym (andra kvinnan)

Jag har ett kk-förhållande med min sons pappa. Han har en ny partner, men han och jag har aldrig slutat ha sex med varandra..

• Anonym

Svar till andra kvinnan, jag hade en liknande situation. Dock inte idealisk men det har hänt en gång under det att jag har en relation med en ny man. Tror att jag gjorde så för att min nye man inte ser mig riktigt, dock är jag väldigt attraherad och kär i honom men undrar om han är det i mig. Då kom mitt ex förbi och han har alltid sett mig och älskar mig ff. Så hände det bara. Ego av mig jag vet men så blev det. Livet är aldrig enkelt...och det kan ibland beror på bekräftelse, osäkerhet och inte p.g.a ren elakhet som man är otrogen. Sen sticker jag nog ut om jag säger att sex är en sak och kärlek en annan. Ska i alla fall aldrig göra om det, man mår som man förtjänar.

• Anonym (J)

Jag är en lite äldre man som på senare tid fått en så stark känsla av att jag vill ha ut mer av sex och kärlek i livet. Jag tycker själv att jag har så mkt att ge så det har utvecklats att jag har nästan två älskarinnor. Jag har även sex med min fru och älskar henne på ett sett. En älskarinna träffar jag varje vecka genom jobbet, den andre har jag faktiskt aldrig träffat. Vi har bara mötts här och mailat och talat med varandra. Hon är också gift och henne håller jag verkligen på att bli riktigt förälskad i. Nu har hon inte hört av sig till mig på länge och jag vet inte vad jag ska göra. Längtar så och är även orolig för henne då jag är rädd att hennes man inte är så snäll mot henne.
    nilla, vet inte om det var ett svar, men...

• MrKudos

Du som vill ha råd om hur du ska dölja er otrohet är välkomna att maila mig. Jag har lång erfarenhet och hjälper dig gärna men tänker inte avslöja mina tips i en tråd.

Svar på tråden Ni som är otrogna, hur döljer ni det?