fejk lammskinn till vagnen
eller fårskinn eller vad det nu är man brukar ha :)
Är det någon som vet vart det går att köpa? Värmer de bra?
eller fårskinn eller vad det nu är man brukar ha :)
Är det någon som vet vart det går att köpa? Värmer de bra?
Jag köpte på ikea :P Tror det kallas för matta där men jag hade det i vagnen (liggdelen) och lakan över och det gick jätte bra. Nu när jag använder sittdelen har jag bara en bra åkpåse, tycker det räcker :)
varför vill du ha fejk?
babybutiker brukar ha.
jag tycker det är kanon och det ligger i vagnen året runt, svalkar på sommaren och ger värme på vintern.
Köp ett äckta istället ts.
Jag vill inte ha skinnet från ett dött djur i vagnen så därför vill jag ha fejk om de värmer skönt. Jag vill ha något varmt för dottern att sitta på i vagnen när hon har sin overall på.
Emmeliina, jag har hört att just den fällen inte skulle vara bra att ha i vagnen. vet dock inte varför.
jag skulle defintivt lägga till någon hundring och köpa ett äkta.
ull värmer ju just för att det är ull, syntet har INTE ALLS samma verkan. strunta i syntet skinnet och köp isåfall en ullfilt om ett äkta fårskinn känns för dyrt.
en rejäl ullfilt man kan vika några lager och ha underst i liggdelen är också jättebra.
Som jag skrev ovan handlar det inte om priset utan att det är skinnet av ett dött djur i vagnen. Därför frågade jag om fejk värmer annars är det ingen idé att köpa.
om du inte vill ha det så gör som liv10 skriver.
jag blev avrådd av IKEA att använda deras skinn i vagnen eftersom det är tänkt som dekoration/matta