• Wrål

Någon annan som lever på att spela på sport?

Ja, eller är jag den enda? Vet att det finns många ute i vårat avlånga land som livnär sig på spelande men har inte sett några diskussioner kring detta på familjeliv. Det är jävligt trevligt ibland, och hemskt ibland. Senaste två dagarna har jag tjänat 13.000 SEK, men ibland kan man spela flera spel under tre dagar utan att tjäna en enda krona.

Har startat en blogg kring mina spel om någon är intresserad av detta Guld i mun http://nhlkungen.webblogg.se/ 
    Feel free to ask om ni undrar något om en ung gamblers vardag. (Ung som i 20 bast, noll utgifter, feta inkomster tack vare bettingen = good life Cool)

• Svar på tråden Någon annan som lever på att spela på sport?
  • radwanska

Oj ja du har ju helt klart talang. Jag bettar för skojs skull på badminton och tennis och trots att jag följer sporterna kan jag väl bara konstatera att jag är urusel på betting. Bettar väl med hjärtat istället för med hjärnan allt som oftast. Eller är det så att storkovan finns att tjäna inom vissa sporter men inte inom andra?

Om du spelar i tre dagar utan att tjäna en enda krona, menar du då att du gått jämt ut eller att du förlorat dina bets? För då har du väl bara förlorat pengar? 

• MrC
    Wrål skrev 2011-12-04 11:47:23 följande:
    Bump for win
    Jag bettar och lever gott på det. Kör mest surebetting/arbitrage.
    Bloggen har jag följt ett tag redan...
  • ankanp

Bumpar denna tråd. Jag hade en polare som mer eller mindre levde på att spela poker, men det faller förstås inte inom kategorin sportbetting. Själv spelar jag en hel del, men inte i den skala eller med det utfall att jag kan påstå att jag lever på det. Men det är absolut ett mål jag har att kunna göra i framtiden!

Var spelar ni andra? Jag har nyligen börjat spela hos Winbets och tycker de har schyssta odds.

Svar på tråden Någon annan som lever på att spela på sport?