• Sandra12

tips på bröllopsklänning

Min dotter (14 år gammal) är bjuden 20/12 på sin kusins bröllop!. De bor i Taiwan, så hon reser redan 18/20. 
    Hon vill ha min hjälp att köpa en klänning som hon kan ha på bröllopsfesten.  Den kommande vecka har hon flera prov och massor att göra i skolan säger hon då får jag välja klänning till henne!.

HJÄLP! Jag vet inte va en 14 åring ska ha för klänning på ett bröllop! :(((

Vilken färg?kort?lång?VAR SKA JAG KÖPA? Hon säger BESTÄM DU MAMMA! :((((

• Svar på tråden tips på bröllopsklänning
  • Sandra12
    Lena skrev 2011-12-04 21:53:17 följande:
    Har festen någon klädkod i inbjudan?
    nej!  :)
  • knisse

ring kusinen och fraga vad dom har tänkt sig i ungefär i allafall.
    hur är din dotter?

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • Sandra12

Det är ingen"bröllopstema" klädkod osv. Hon ska resa till Taiwan där bor även min bror som är gift med en
    taiwanesiska!. Jag har även frågat henne men hon sa att min dotter får gärna ha på sig precis det hon vill!.

Min dotter är 14 år runt 165 cm lång,långt och tjockt hår. 

• knisse
    Sandra12 skrev 2011-12-04 22:20:08 följande:
    Det är ingen"bröllopstema" klädkod osv. Hon ska resa till Taiwan där bor även min bror som är gift med en
    taiwanesiska!. Jag har även frågat henne men hon sa att min dotter får gärna ha på sig precis det hon vill!.

Min dotter är 14 år runt 165 cm lång,långt och tjockt hår. 
    jag menade mer vilken typ perssonlighet hon harSolig
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • Sandra12

Så jobbig hon är! Jag visar henne klänningar på nätet,olika hårfrisyrer hon lyssnar inte!. Tittar inte ens på mig när jag pratar med henne!. Jag tror nog att hon vill helst gå i mjukisbyxor och sina converse skor till bröllopet!. 

• knisse
    Sandra12 skrev 2011-12-04 22:36:10 följande:
    Så jobbig hon är! Jag visar henne klänningar på nätet,olika hårfrisyrer hon lyssnar inte!. Tittar inte ens på mig när jag pratar med henne!. Jag tror nog att hon vill helst gå i mjukisbyxor och sina converse skor till bröllopet!. 
    da ska hon kanske ha en kläning i stil med det.
    www.smartgirl.se/klaeder/klanningar/Stribet_Diesel_klaenning__107264_351
    nagot at det hallet kanske?
  • Sandra12

tack! hoppas hon hittar något innan det är försent!

Svar på tråden tips på bröllopsklänning