• LAMadde

Var kan man köpa träskor till barn?

Är på jakt på träskor till mina tjejer (17mån och 3.5år). Var kan man hitta snygga träskor online (eller i butik i sthlm?) till bra pris?

• Svar på tråden Var kan man köpa träskor till barn?
  • Argo

Finns väl i en normal skobutik? i en del av dem i alla fall. Brukar var en halv hylla längst bak, längst in. Inte det populäraste att ha på fötterna längre.

Jag kommer inte ihåg vad butiken hette där jag köpte i somras. Kan ha varit Eurosko. Eller Scorett.

• LAMadde

Ok. Bor i USA och vill köpa till barnen.. alla ungar på vår svenska förskola har träskor så mina vill ju också ha :) Ska hem till sverige om några veckor, kollar då. Hoppas de finns även fast det är mitt i vintern.

• Tallen

www.falsterboden.se, lite annorlunda kanske inte för alla men man kan beställa personliga motiv och med namn, vi köpet alltid i hennes butik i Skåne men hon kan säkert ordna med leverans

• LAMadde
    Tallen skrev 2011-12-05 09:20:11 följande:
    www.falsterboden.se, lite annorlunda kanske inte för alla men man kan beställa personliga motiv och med namn, vi köpet alltid i hennes butik i Skåne men hon kan säkert ordna med leverans
    Dom va superfina! Ska kolla lite mer där.Ungefär vad kostar dom?
  • Tallen

Tror barntofflor är ca 200-250 kr för standardmotiven och extra om man vill ha ett personligt motiv, glöm inte att be om att få namnet på sidan av skon. En mycket bra present till både barn och vuxna i alla åldrar, vi har fått målat allt från en väns hus till piratmotiv.

• LAMadde
    Tallen skrev 2011-12-06 09:45:54 följande:
    Tror barntofflor är ca 200-250 kr för standardmotiven och extra om man vill ha ett personligt motiv, glöm inte att be om att få namnet på sidan av skon. En mycket bra present till både barn och vuxna i alla åldrar, vi har fått målat allt från en väns hus till piratmotiv.
    Wow, om de kostar 200kr ca så är det ju super. Var på svensk julmarknad här i stan förra helgen och ett par träskor gick på 600kr. Tack för tipset.
  • Tallen

Vuxen tofflor med specialmotiv och namn på sidan kostar 590 så barntofflor är betydligt billigare om man väljer ett standard motiv. Lycka till!

• LAMadde

På webshopen står det 429kr + 30 för namn.. så det blir ju lite dyrare.. men ska kolla vidare.

• Tallen

Oj det var det värsta, trodde inte att barntofflorna var så dyra! Hoppas du hittar några andra som kostar lite mindre.

• Argo

Mohedatoffeln skickar inte utanför Sverige från sin webshop:
    http://www.mohedatoffeln.com/

Men det kanske går att ringa till dem och få en specialleverans? 

Annars verkar det bästa vara att du handlar dem när du kommer till jul. De finns ju tillgängliga på de flesta web-butiker som levererar inom Sverige om du vill ha dem till din tillfälliga adress över julen.

Svar på tråden Var kan man köpa träskor till barn?