One Piece kopia till barn i Stockholm?
Finns det några one piece kopior någonstans i Stockholm? Är ute efter en i storlek 122 eller liknande. Ska till Stockholm tors-fre så jag tänkte passa på att kolla. Några tips?
Finns det några one piece kopior någonstans i Stockholm? Är ute efter en i storlek 122 eller liknande. Ska till Stockholm tors-fre så jag tänkte passa på att kolla. Några tips?
stadium
hm har för 300 kr
H&M som sagt. Jag köpte en till sonen för 300
Tack för era svar!
One Piece kopior finns det gott om, om du tar dig en titt runt i butiker som tipsade ovan. Dessa är dock av lite sämre kvalité men ingen markant skillnad och jag tror absolut dessa one piece fungerar bra dom också. Hoppas du hittar/hittade det du behöver!
Läs på lite om One Pieces storlekar. De kan ibland vara väldigt skumma. Annars borde det inte vara något problem att hitta det du söker. Den här One Piece Kopian kanske är bra?
Kom på att om du letar efter en One Piece Barn så ska du antagligen leta på Hm, Stadium eller Lindex. Har hört att det finns mycket billiga One Piece kopior där i barnmodell!
Jag tror dom finns på HM och stadium. Vet inte riktigt vad de kostade men här har de en utförlig artikel om One Piece kopior. Annars kan det finnas på Lindex också, men akta dig så du inte köper en kopia med alldeles för dålig kvalité. Vissa är nämligen helt bedrövliga :\