Vad vill en 13årig tjej ha i julklapp?
Vad kan man ge en 13årig tjej i julklapp som redan har allt med Justin Beiber ;) ?
Hon önskar sig presentkort i klädaffärer men det är ju så tråkigt att ge bort
Vad kan man ge en 13årig tjej i julklapp som redan har allt med Justin Beiber ;) ?
Hon önskar sig presentkort i klädaffärer men det är ju så tråkigt att ge bort
Vad önskar sig en 34-åring...?
Du kan inte höra med föräldrarna om det finns något annat än presentkort de tror hon önskar sig? Jag har köpt en klocka till min (snart) 13-åriga syster
På rusta finns en silverväska med smink i (sminkbox) för 149:-. Den köpte jag till min 11 åriga systerdotter som just fått upp ögonen för smink. Hade själv jublat över en sån som 13 åring. Ja, hela tonåren faktiskt
Annars är det ju kläder, smycken, väskor osv som gäller i den åldern.
Beror ju på hur mycket du vill lägga. Har hon börjat intressera sig för smink kan en make uplektion hos Make up store vara trevlig, då får man ju lära sig hur man sminkar sig på ett fint och diskret sätt. Den kostar 495:-,
men du kan ju alltid gå ihop med någon annan
Om hon önskar sig presentkort i klädaffärer så skulle jag nog helt enkelt köpt det. Tråkigt att ge bort kanske, men garanterat roligare än att köpa något som hon inte vill ha och som bara kommer bli liggande.
Vad tjatar hon om ofta? Det brukar hjälpa.
Inspirera henne med lite bra böcker eller en cd bok.
Maud Mangold har skrivit massor av bra böcker förslag triologin: Dödgrävarens gåva, Spåkvinnans lärling och Smugglarens hemlighet.
Landet innanför är också super. Det är en serie på 5 böcker också Maud Mangold. Bok ett: Glaspärleresan finns också som cd bok.
Naturfenomen Clas Svahn
Guiness rekordbok, kanske?
Ja ett presentkort på kläder önskar hon sig det, ge det eller nån makeup kurs så hon får tips ang smink eller massage det kanske är mysigt.
det fick bli ett presentkort på gina tricot :)
Hej.
Min dotter önskar sig smink och väskor men jag tänkte ge henne en Iphone 5S och en dator och en större säng och smink och victoria secret body mist.
Hon kommer få kläder ifrån bikbok och ginatricot .
hon vill ha dyra saker så man måste ge henne de då annars tjatar hon mer så det är mitt tips ge henne det hon vill ha annars blir hon sur på er strunta i priset kolla bara på vad hon vill ha så blir hon nöjd
Och jag kommer få ett nytt barn i februari så hon känner sig ledsen för att jag bara kommer att vara med 'han'
så jag ska ta med henne på spa också det är mitt tips hoppas det duger! :)
Jag älskade att få presentkort i tonåren. Ofta fick mina kompisar det med och så gick man tillsammans och shoppade upp det i mellandagarna. Önskar hon sig presentkort ser jag inget fel i att ge det.
Är 16 och tycker också presentkort är kul:) men om du vill "piffa" till det lite kan du väll lägga till en liten fin chokladask eller lite godis :D
En dildo kanske vore nåt?