• 76an

Tips på julklappar till 7 årig tjej

Min dotter har precis fyllt 7 år så hon fick det mesta hon önskade sig då i present. Så nu har jag slut på idéer på vad jag ska köpa i julklapp. Vad ska ni köpa till era tjejer som är runt 7 år?

Tacksam för tips och idéer.

• Svar på tråden Tips på julklappar till 7 årig tjej
  • scrapparlotta

Min stora tjej fyllde åxå nyss 7 år och fick sina barbie och spel till nintendot som hon önskade. Så nu i paketen blir det bla spel. Hon älskar att spela spel, så betapet eller nåt annat bra spel. Så blir det zhu zhu pets med nån tillbehör och böcker.

• 76an

Oki tack för svar, spel är ju bra, har dockm ingen större koll på vad för slags spel men det ordnar sig

• scrapparlotta

Spel som jag tror är bra och som jag funderar på till Tindra är betapet, Med andra ord för barn och operation (tror jag att det heter) Handlar om kroppen i alla fall....ska vara bra och roligt har jag hört. 

• latmasken

Böcker, spel, cykel, cykelhjälm, spel (både sällskapsspel och spel till Nintendo/Xbox osv), kläder, filmer, prenumeration på någon tidning, mobiltelefon (om det är aktuellt), målarset med färgpennor, vattenfärg osv.

Kanske gillar hon scrapbooking? Eller kanske något fint till rummet (bokhylla, skrivbord eller något annat hon behöver/önskar sig)? Vad har hon för intressen? Kanske du kan köpa nya fotbollsskor, sovsäck till scouterna osv?

klappguiden.se | Massor av julklappstips
  • 76an

Oj vilka bra förslag. Nu har jag min lista full Tack så jättemycket för alla svar!

Svar på tråden Tips på julklappar till 7 årig tjej