• IntheSky

Vinterjacka! Var?

Nu börjar det bli kallt och jag har bestämt mig för att INTE frysa i år.
    Problemet är att jag är kräsen i smaken och har ännu inte hittat en jacka som är både varm och tillräckligt snygg. Jag har inte letat så mycket, har kikat på Team Sportia, Stadium och en och annan kedja. Men jag hittar alltså inget.
    Jag vill ha en VARM jacka, men en ren dunjacka vill jag inte ha. Kanske en dun-parka. Den ska nå nedanför rumpan och ha en ganska avslappnad passform, ingen skrikig färg. Gärna grön. Betalar inte hur mkt som helst, men om den är riktigt snygg och varm kan jag tänka mig ett par tusen.

Någon som sett "min" jacka i nån butik, eller som kan tipsa om var jag borde leta?
    Bor i Stockholmsområdet.

Tack! :)

• Svar på tråden Vinterjacka! Var?
  • IntheSky

Puff puff, hinner bara handla idag :)

• Macolla

Dom enda snygga jackorna jag sett är boomerang.Men don uppfyller inga av dina krav:(

• nyfiken flax

Kolla Woolrich? Köpte en förra året och gillar den jättemkt även i år. Väldigt diskret. Går ner över rumpan Drömmer

Jag har en blå, min kompis köpte en grön som var väldigt snygg måste jag säga.

• Bambi07

Köpte en från wolff-wear förra veckan. Den jag köpte ser ut som en kort gåsjacka ungefär, fast väsentligt billigare. De hade något erbjudande så jag fick den för 1700 kr. Jättevarm! Fast kanske inte modellen du är ute efter.. Men kika in deras hemsida!

Svar på tråden Vinterjacka! Var?