det känns inte som att hon vill prata om de, hon blir bara förbannad och tycker att jag skall vara glad som har henne nu. hon lägger över hela ansvaret på allt som hänt på mig och har sagt flera gånger att om det inte passar så kör hon sitt race... jag saknar henne som hon var, den person som kämpade för oss och inte hade haft nån annan vare sig sexuellt eller förhållandevis innan. nu har hon fått så mycket skinn på näsan att det känns som att hon gärna väljer bort mig vid varje liten motgång som kommer upp :( och jag kan inte sluta att tänka på alla dessa månader som hon sa att hon inte dejtade vilket hon egentligen gjorde och allt dom hittade på, det var inte det jag ville, ångesten över det får jag inte bort och hon vägrar prata om det, känner mig så ensam och dum som förstörde allt. hon gav mig så många chanser i somras å hon mötte upp mig och vi hittade på fullt av saker, varför kunde jag inte tagit tillbaks henne då, då hon inte hade en tanka på att leva med den andre personen eller berätta om honom...