• Zäta

Spoilers Gossip Girl

Jag avlider nästan i väntan på nästa avsnitt av Gossip Girl.
    Någon som hittat massa spoilers om serien?
    Har googlat lite, men hittar inte!

Vill veta ALLT som kommer hända! 

• Svar på tråden Spoilers Gossip Girl
  • Slats

ladda ner istället, bra mycket hälsosammare än att avlida. chuck dör, nu vet du det. fast det är egentligen en cliffhanger, och när nästa avsnitt kommer, kommer vi känna oss lite snopna. slår vad om att blair fått missfall också.

• Zäta
    Slats skrev 2011-12-06 18:25:05 följande:
    ladda ner istället, bra mycket hälsosammare än att avlida. chuck dör, nu vet du det. fast det är egentligen en cliffhanger, och när nästa avsnitt kommer, kommer vi känna oss lite snopna. slår vad om att blair fått missfall också.
    Men vet man verkligen att han dör? Jag såg en trailer för nästa och då verkar han ligga i koma. Sen verkar Blair förlora barnet, men det är bara det jag sett... var har du hittat din info? Kanske finns mer där?

• Zäta
    Slats skrev 2011-12-06 18:25:05 följande:
    och finns det fler avsnitt än säsong  5 avsnitt 10 ute?
  • Slats
    Zäta skrev 2011-12-06 18:27:15 följande:
    och finns det fler avsnitt än säsong  5 avsnitt 10 ute?
    nepp. jag spekulerar alltså bara. men gossip girl är ändå en av de mer lätta serierna att förutspå. 
  • Bambi07

Blair förlorar barnet.
    Chuck dör inte, utan kommer gå på Blairs bröllop, som kommer bli av. Sedan om hon faktiskt genomgår hela bröllopet eller inte får vi se.

Ett tips för alla som vill ha spoilers är att läsa perezhilton.com. Klicka på Gossip Girl på Starseeker uppe i högra hörnet :)

• Zäta
    Bambi07 skrev 2011-12-06 18:29:39 följande:
    Blair förlorar barnet.
    Chuck dör inte, utan kommer gå på Blairs bröllop, som kommer bli av. Sedan om hon faktiskt genomgår hela bröllopet eller inte får vi se.

Ett tips för alla som vill ha spoilers är att läsa perezhilton.com. Klicka på Gossip Girl på Starseeker uppe i högra hörnet :)
    Tackar :)
  • Bambi07
    Zäta skrev 2011-12-06 18:30:18 följande:
    Oftast, ja.. men jag är inte så säker på att Chuck dör.

Jag vill ha pålitliga spoilers! Behöver det :D 
    Och den länken jag gav är pålitliga spoilers. Det är skådespelarna själva som har sagt de sakerna jag skrev, och ibland postas bilder också som bevis :)
    Hallå, Chuck kan ju inte dö ;)
  • Slats
    Bambi07 skrev 2011-12-06 18:29:39 följande:
    Blair förlorar barnet.

tror på det när jag ser det! Tomte
  • Zäta
    Bambi07 skrev 2011-12-06 18:31:45 följande:
    Och den länken jag gav är pålitliga spoilers. Det är skådespelarna själva som har sagt de sakerna jag skrev, och ibland postas bilder också som bevis :)
    Hallå, Chuck kan ju inte dö ;)

Håller med! Han är så viktig :) Är så jävla trött på Serena. Gillar inte henne alls. Hon kunde få dö i så fall :P
  • Bambi07
    Zäta skrev 2011-12-06 18:34:37 följande:

Håller med! Han är så viktig :) Är så jävla trött på Serena. Gillar inte henne alls. Hon kunde få dö i så fall :P
    Hahaha! Jag avskyr henne verkligen. Tycker inte om hennes rörelser eller ansiktsuttryck, det känns som att hon bara har typ fem stycken som hon växlar mellan. Och hennes fåniga tonlägen.. Fast jag ogillade både Vanessa och Jenny och de försvann ju. Man ska inte kräva för mycket ;)
  • Zäta
    Bambi07 skrev 2011-12-06 18:48:54 följande:
    Hahaha! Jag avskyr henne verkligen. Tycker inte om hennes rörelser eller ansiktsuttryck, det känns som att hon bara har typ fem stycken som hon växlar mellan. Och hennes fåniga tonlägen.. Fast jag ogillade både Vanessa och Jenny och de försvann ju. Man ska inte kräva för mycket ;)
    Jag ogillade med dem :P

Men för tusan! Det måste väl finnas spoilers!? 
  • Red Velvet

Visste att Blair skulle få missfall så fort hon blev gravid. Det är inte som att en bebis passar in i serien så inte direkt svårt att förutspå.
    Klart att Chuck inte kommer att dö.
    Favorit i repris eller? I någon säsng tidigare slutade det väl också med en bilolycka som Serena var med i?

Svar på tråden Spoilers Gossip Girl