• skrotis78

Ska ge bort tidningsprenumeration till 14-årig tjej, vad läser de?

Vilka tidningar läser era 14-åriga tjejer? Behöver tips.

• Svar på tråden Ska ge bort tidningsprenumeration till 14-årig tjej, vad läser de?
  • Loojsen

Jag tippar på att dem idag läser veckorevyn faktiskt. Dem har allt som intresserar tonårstjejer. Sexfrågor, kanske dock lite mycke sex.. Annars har dem bra med modetips och sånt som verkar viktigt idag. Fridatidningen tror jag inte 14årigar läser idag faktiskt.

• Momalicious

Nu har jag inte koll på vad det fina för olika tidningar men när jag var i den åldern läste jag Frida. Annars kan jag tänka mig att många 14-åriga tjejer gillar Hollywood skvaller så en sån tidning hade jag gillat, men det är ju jättesvårt när man inte känner henne. Är hon intresserad av någon sport kanske en sån tidning är kul.

• Furstinna

Veckorevyn och cosmopolitan är de jag kommer på

• Dixie

för något år sedan gav vi bort tidningspren på valfri tidning - kommer inte ihåg namnet  - men där kunde de gå in på en sida och välja vilken tidning de ville ha prenumeration på - kan kanske vara något om ni inte vet vad hon vill ha!

• Bobelin

Har en 15 åring och en 16 åring hemme. De läser (och har gjort sedan 14-årsåldern) Veckorevyn, Solo, Cosmopolitan. Definitivt inte Frida som var passé redan vid 12. MEN dessutom hundtidningar av alla slag efterosm de har ett hundintresse. Kan ju vara en variant att ge en tidning inom hennes fritidsintresse om man inte vill ge dessa sex- och mode- tidningar.

Svar på tråden Ska ge bort tidningsprenumeration till 14-årig tjej, vad läser de?