Vad tycker ni om årets julkalender? -Tjuvarnas Jul
Ja, vad tycker ni om den?
Ja, vad tycker ni om den?
Jag älskar den faktiskt!
Min äldste får ropa på mig när den börjar på kvällen för jag inte hinner se på morgonen.
Dåligt upplägg. Jag tittar på femmans julkalender istället, men den är inte särskilt mycket bättre den heller
Jag tycker att den är helt underbar. Bästa julkalendern sen Allrams julkalender.
Helt suverän! Bland de bästa som någonsin gjorts. Sedan 2001 har ingen bra julkalender lyckats göras. Knorrhotellet var fånigt, Superhjältarna jävligt larvigt, Anders och Måns supertöntigt, En julsaga skum, Lassemaja lite kul men undermålig, En decemberdröm jävligt skum, Allrams eeast ett skämt mot julkalendersfreaks, Håkan Bråkan en parantes, Dieselråttorna var faktiskt ganska kul och Kaspar i Nudådalen var jättefin! Ronny och Julia var kul, Julens hjältar tråkig, Karusellerna sover mystiskt och spännande, Pelle Svanslös fantasifull och Mysteriet på Greveholm hur rolig som helst.
Nu är jag hoppfull om framtiden. Fantastiskt att man 2011 lyckas att göra en bra julkalender efter så många usla år.
Då skiljer jag mig från mängden o säger att den är urkass!!
Dem senaste åren har varit dåliga. Dem är anpassade för barn över 5 år anser jag..
Dem barnen under 5 år då??
Nej det va bättre förr när en annan va liten.
Jag älskar den Skön stämning, roliga karaktärer och lagom mycket spänning. Dottern tycker den är lite läskig, men det går bra att se med en vuxen.
Sådär, jag tycker att den är lite rörig. 5-åringen tycker att den är otäck, tom när jag tittar på den med henne.